Ga naar inhoud

Blijf blokkeren


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

Ga naar deze pagina (klik) en volgt de instructie

Kijk bij gedeelte D en dan zou je normaal gezien kunnen deblokkeren.

 

Quote

noreply@safeonweb.be

Is alleen bedoeld om phishing door te geven en dat heeft niks te maken met blokkeren.

Een goede manier is zorgen dat je zo weinig mogelijk mailadressen achterlaat.

Ik heb nauwelijks spam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Liesbeth* zei:

Ik krijg nu telkens mail en word er gestoord van, nu heb ik die afzender geblokkeerd maar komt toch telkens weer.

ik weet niet hoe het bij home.nl zit, maar mijn provider (telenet) heeft in zijn webmail al de optie om berichten te filteren en één ervan is: als een bericht met die of die voorwaarden naar jou verstuurd wordt, dan kan je het op de server-zelf al automatisch laten verwijderen (en wordt het dus niet naar mij doorgestuuurd maar gewoon weggekieperd)

Ik vermoed dat hom.nl ook wel zo'n optie zal hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kape Ja, dat kan. Ik was mijn reactie al aan het typen, toen de jouwe verscheen.

 

@Liesbeth* Het gedeelte voor @chocolate.com is steeds anders. Dan heeft blokkeren van e-mailadressen geen zin. Je blijft dan aan de gang. Ook kun je bij Ziggo Mail slechts een beperkt aantal e-mailadressen blokkeren. Maximaal 99 adressen, meen ik.

Jij wilt liever het complete domein chocolate.com blokkeren. Dat zou mogelijk moeten zijn. Daarvoor moet je in Ziggo Mail een filterregel aanmaken, en daarbij geef je aan dat Verzender/van bevat @chocolate.com.

 

Hier wordt uitgelegd hoe je filterregels/berichtregels maakt in Ziggo Mail: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/ziggo-mail/berichtregels-instellen#/

Loop die stappen door.

 

Ik heb het zojuist zelf gedaan in mijn Ziggo Mail. Die filterregel ziet er daarna zo uit:

 

5e59392fd125b-Ashampoo_Snap_2020.02.28_1

 

Nadat je die berichtregel hebt aangemaakt, kun je al die losse eerder geblokkeerde adressen die eindigen op @chocolate.com gaan verwijderen.

Dat doe je door op het prullenbakje achter ieder geblokkeerd adres te klikken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.