Ga naar inhoud

Google Chrome


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

Ik heb Wisecare gedownload omdat dat een programma is.  Aan de hand hiervan wilde ik kijken of het uberhaupt lukt. Het resultaat is duidelijk maar ik heb ze dus niet geïnstalleerd, zowel op de laptop als op het tablet. 

 

De laptop is het medium waarmee ik de programma's voor de problemen heb gedownload. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Geertjan Zinken zei:

Ik heb Wisecare gedownload omdat dat een programma is.  Aan de hand hiervan wilde ik kijken of het uberhaupt lukt. Het resultaat is duidelijk maar ik heb ze dus niet geïnstalleerd, zowel op de laptop als op het tablet. 

 

De laptop is het medium waarmee ik de programma's voor de problemen heb gedownload. 

En die werkt wel 100%

 

En de logjes graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,


Doe Stap 2. & 3 uit deze link: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=325&t=21316

Zet Chrome-synchronisatie nog niet aan, maar doe meteen het volgende:

 

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png AdwCleaner by Malwarebytes en plaats hem op je probleem pc.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Klik links op Instellingen en schakel de volgende opties in.

5efb6fbbe25c6-ADW.png

  • Klik links op Dashboard vervolgens op de knop Scan nu.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Staat de knop Next er dan is "Preinstalled Software" gevonden dat hoef je niet aan te vinken.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd een foto die als bijlage bij een mail zat te downloaden. 

Helaas niet gelukt. 

 

Het zal er wel niets mee te maken hebben maar ik meld het toch maar even.

Op de laptop die ik gebruik voor te downloaden staat sinds... ???boven de balk van Chrome nog een balk die ik niet weg krijg.  Het gaat hier om webdiscover browser by webdiscover media. 

Hij zal toch niet de andere pc en tablad " verbieden" om iets te downloaden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat is weer malware, ter wel je net deze stappen heb ondernomen.

 

Voer alle stappen uit en als Mbam wat vind laat het verwijderen en ga dan door met stap 2 & 3.

 

Plaats daarna 2 nieuwe logjes van FRST.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.