Ga naar inhoud

Google Chrome


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mocht het in veilige modus ook niet lukken doe eens:


Download Inetlog.zip en plaats het op de probleem pc.

  • Klik met de rechtermuisknop op Inetlogv1.2.zip en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vervolgens opent er een opdrachtprompt venster, deze zal automatisch sluiten als de tool gereed is.
  • Gebruik de computer tijdens deze scan bij voorkeur niet voor andere zaken.
  • Er zal automatisch een kladblok bestand worden geopend, plaats hiervan de inhoud in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad niet gelukt. Ik stel voor dat ik morgen met de nieuwe suggestie aan de slag ga en indien geen resultaat we voorlopig een weekje vrij nemen. Jij hebt er al meer dan genoeg (vrije) tijd aan besteed, waarvoor hartelijk dank. Mocht de laatste suggestie eindelijk resultaat boeken dan steek ik de vlag uit. Ha,ha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, 

Even een update.

 

Ik heb jouw suggestie om eens te kijken naar de andere pc's of zij ook dit probleem kennen opgevolgd. 

Welnu ik heb op het tablet Wisecare65 gedownload om het daarna te kunnen installeren. Ook na drie pogingen en drie downloads lukt dat niet.

Daarna op de laptop van mijn vrouw Wisecare eraf gehaald om het vervolgens opnieuw te installeren.

 

Na het downloaden kreeg ik de melding: 

 

C:\Users\gebruiker\AppData\Local\Temp\qadef\nugasadu.exe is geïnfecteerd met
Adware.DealPly.1.Gen en is in quarantaine geplaatst. We raden aan dat u een
Systeemscan uitvoert om te verzekeren dat uw systeem volledig schoon is.

 

Mijn PC is met de kabel verbonden en de laptop en tablet uiteraard via WiFi. 

 

Zou dit de doorbraak zijn? Ik heb nog even gewacht met het uitvoeren van Inetlog. 

 

PS. Ondertussen krijg ik van Malwarebytes (ik dacht dat ik dit progje eerder had verwijderd?) de melding dat hij 22 potentieel ongewenste programma's heeft gedetecteerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Begin nou aub niet aan het programma Wisecare, deze cleaners verwijderen wel eens te veel.

Op de probleem pc had je ook teveel cleaners, dit wilde ik met je doornemen als we klaar waren.

 

Maar via welke pc downloaden je dan de programma's voor de probleem pc (werkt die wel 100%).

 

 

Doe een scan met Malwarebytes en plaats het logje as bijlage.

Voert Inetlog daaarna ook  uit die verwijderd niks maar geeft info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.