Ga naar inhoud

Google Chrome


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wanneer is dit probleem ontstaan en zou je weer het volgende willen doen (lees het eerst door)

 

5ab37027cf10c-Screenshot-2018-3-22_gehac
 
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

De blauwe schermen met de melding over NVLDDMKM.SYS gaat over NVIDIA. drivers hier straks meer over.

Ik heb een heel stappen plan lees elke stap eerst door en voer het dan uit.

 

Stap 1.

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

 

Stap 2.

Download via een andere pc 577551e39aea7-ResetBrowser_99.ico_16x16. ResetBrowser en plaats die daarna op de probleem pc.


  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
  • Het scherm  van "ResetBrowser" opent.

57754d8a60c5d-ResetBrowser.png


 

 

Herstart je pc en kijk of je nu wel kan downloaden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het reset browser  progje gedraaid en was even in een hoera stemming. Ik kon Chrome weer openen en ook Explorer was gereset. . Ook de bestanden en verwijzingen die er altijd al op stonden waren weer aanwezig. 

Dus snel kijken hoe het downloaden zou gaan. Helaas was er de grote teleurstelling dat dit ook nu nog niet lukt. 

Jammer jammer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben toch weer een beetje aan het experimenteren geslagen.

Na weer een blue screen (system thread exeption not handled) dacht ik: laat ik chrome eens proberen te installeren rechtstreeks van het  internet. Helaas weer de melding : kan niet downloaden. 

Dan maar via Reset Browser, tenslotte is dat gisteren ook gelukt. Helaas dat bleek éénmalig geweest te zijn. Na een positieve mededeling dat Chrome was geïnstalleerd naar de knop Chrome openen gegaan. Het resultaat hiervan is als bijlage bijgevoegd.  

Maar goed ik blijf "iets" proberen. 

2020-06-28.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Download via een andere pc 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware. MalwareBytes Anti-Malware en plaats het op de probleem pc.

  • Dubbelklik op MBSetup.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
  • Die is hier na te lezen Handleiding
  • Klik vervolgens op de knop Scannen om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Quarantaine" en daarna op "Gereed".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.


Start Malwarebytes klik op "Detectiehistorie", klik op "Historie".
Dubbelklik op het recentste "Scan detectie".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
5dd136f347bee-log_mbam.png
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest je hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik nu pas reageer maar ik had jouw posting van gisteren niet gezien. 

 

Hierbij het resultaat van de MalwareBytes. 

 

Overigens heb ik Chrome weer terug (met alles erop en eraan) via een eerder op de computer geplaatste chrome.exe file. Dus dat is goed nieuws. 

Via Bit defender kreeg ik nog een melding over chrome: 

 

chrome.exe heeft geprobeerd om op basis van een niet-overeenstemmend certificaat een verbinding te maken met cdn.tracking.prepr.io. We hebben de verbinding geblokkeerd om uw gegevens veilig te houden, vermits het gebruikte certificaat voor een ander webadres werd uitgegeven.

 

Of dit verder nog iets te betekenen heeft weet ik niet. 

malware.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ook met de door mij vanaf de computer geïnstalleerde chrome ben ik nog steeds niet in staat om te downloaden.

 

  • Zelfs een foto die ik als bijlage naar mijn eigen mail heb verstuurd is niet te downloaden. Ik heb verschillende dingen geprobeerd: 
  • update BitDefender   gelukt (is toch ook een gewone download zou ik zeggen)
  • update Glary Utilities                  niet gelukt
  • update Ccleander                       niet gelukt
  • Wise cleaner                               niet gelukt
  • Windows patch                          niet gelukt

Toch is deze Chrome voorzien van een slotje. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.