Ga naar inhoud

Google Chrome


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Geertjan Zinken zei:

Alle geweldige inspanningen van uw kant  ten spijt ik krijg nog steeds de tekst: kan niet downloaden. Erg vervelend uiteraard. 

Ik had uiteraard liever ander nieuws laten horen.

Kan je via Edge alles wél downloaden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen helaas niet. Ik kan qua updates (b.v. Windows en alle andere programma's die er om vragen) niets meer. Daarom durf ik Bitdefender ook niet te verwijderen want ik loop dan het grote risico dat ik dit anti virusprogramma er ook niet meer op krijg. 

Ik heb eerder geprobeerd om Systeemherstel toe te passen maar ook deze gaf niet thuis. Zou het iets te maken kunnen hebben met een Windows patch die automatisch(?) is uitgevoerd? Dat zou dan betekenen dat mijn actie in Chrome misschien helemaal niets te maken heeft met de malheur. Is maar een idee. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Geertjan Zinken zei:

Alle geweldige inspanningen van uw kant  ten spijt ik krijg nog steeds de tekst: kan niet downloaden. Erg vervelend uiteraard. 

Ik had uiteraard liever ander nieuws laten horen. 

Zou je daar eens een printscreen van willen maken en die via IMGDumper willen uploaden: https://www.imgdumper.nl/

 

Aanpassing IMGDumper werkt niet gebruik deze: https://www.mupload.nl/

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik zie dat je ook Firefox heb open die en probeer weer bv ccleaner te downloaden.

Lukt dat niet maak dan van die melding  een printscreen.

 

Mak ook weer 2 nieuwe logjes, lees het volgende eerst door:

 


5ab37027cf10c-Screenshot-2018-3-22_gehac
 
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.