Ga naar inhoud

administrator verwijderd


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

Dat is ook nog een dingetje.

Ik krijg bij start ook geen reactie las in de linkermuisknop bedien. Dus geen  apps van A tot Z en zelfs slaapstand,  uitschakelen enz. is niet  te zien.

Als ik aanklik met de rechter muisknop krijg ik wel apps en onderdelen, energiebeheer enz. te zien. De rechterkant waarbij voorheen admin stond is in zijn geheel verdwenen. 

Ik krijg bij een opdracht waarbij gevraagd wordt of er een wijziging aan het systeem  mag worden aangebracht alleen maar de mogelijkheid om NEEN aan te klikken.

Als ik bij de opdrachtprompt b.v. intyp systeeminstellingen wijzigen dan krijg ik alleen maar te zien : webresultaten weergeven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nb zoekvak (standaard naast de startknop)  en opdrachtprompt zijn verschillende dingen!

opdrachtprompt verdraagt alleen correcte dos opdrachten. het zoekvak ná windowstoets+r kan dat ook.

zoekvak kan wat meer maar als je geen term intypt die windows in de helpbestanden heeft staan krijg je inderdaad zoeken op het net.

 

ik krijg de indruk dat jouw pc zelf ook in de war is....

doe eens: typ in zoekvak in: herstelpunt en geef enter

je komt nu in systeemherstel terecht, kunt een herstelpunt terugzetten van voor de problemen begonnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Falstring, 

 

Met de aangegeven opdracht in Windows +R gaat het ook niet lukken om bij Systeemherstel te komen. 

Ik denk dat we een lange zoektocht kunnen voorkomen door Win 10 er maar weer eens opnieuw op te zetten. De vraag is alleen : compleet of aangepast met behoud van mappen. Krijg ik in het laatste geval wel de mogelijkheid om de administrator weer te activeren? 

Ik hoor het graag.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Geertjan Zinken zei:

De vraag is alleen : compleet of aangepast met behoud van mappen

Ik denk dat dit de zaak wel zal oplossen. Mocht het niet het geval zijn kan je nadien toch nog gewoon een volledige clean install doen? Je verliest er alleen wat tijd mee moest het niet lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.