Ga naar inhoud

Plots rare dingen of beveiligingsproblemen bij openen website


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die laptop doe plots wel meer rare dingen. Ik kan niets meer intypen waar staat 'typ hier om te zoeken' als ik er op klik, komt er een schermpje omhoog en ik kan niet in de lijn typen.

mijn toetsenbord is niet uitgeschakeld, want ik kan wel in andere dingen typen. (zie foto)

Dan is het beginscherm van deze website ook helemaal anders dan er voor.

 

hier typen.jpg

begin forum.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De klok stond juist. Ik heb met Malewarebytes en Windows DEfender gescand, en met CCleaner opgekuist, maar ik kon weer Youtube en Google niet openen. Ik kan ook geen tekst intikken in het zoekvak en ook in het zoekvak van verkenner niet.

Ik heb die Afbeelding AdwCleaner ook gedownload op het bureaublad, maar die geeft hetzelfde beeld als Malewarebytes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft pc-helpforum zie ik op de afbeelding dat het zoomniveau van de browser is ingesteld op 170%

Dat is wel erg veel.

Met de toetsencombinatie control - kan je dat verminderen tot je weer een normale hoofding van het forum krijgt.

Als de tekst dan te klein is voor jou om goed leesbaar te zijn, kunnen we dat aanpassen.

 

Misschien staat de resolutie van je scherm ook niet juist en krijg je daardoor die "rariteiten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook bij een laptop de schermresolutie zelf instellen.

Dat zal dan meestal niet de optimale resolutie zijn maar dat moet de gebruiker dan zelf weten.

Als de resolutie dan te erg afwijkt van de optimale resolutie, kan dat vreemde effecten hebben op het beeld.

 

Maar dit heeft dan weer niets te maken met het al dan niet zien van websites op bepaalde momenten.

 

Laat ons eerst proberen het scherm weer normaal te krijgen.

Kan je het scherm instellen op de optimale (native) resolutie en het zoomniveau van firefox op 100%.

Wat heeft dit voor effect op de situatie van de laatste afbeeldingen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De datum is ok. Maar ik kan in het scherm Typ hier om te zoeken, en in hetzelfde vak in verkenner, niets intypen. Ik kan ook Google en Youtube niet openen.

Ik heb gescand met Malwarebytes en Windows Defender, en opgekuist met Ccleaner.

En mijn scherminstellingen zijn, zoals aanbevolen

 

scherm laptpop.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ondertussen blijkt ook dat ik niet alleen ben:

HN
Created on October 22, 2019

Windows 10 1909 File Explorer Search issue

What happened to explorer search? Unable to paste the copied
file name to search for as it was in previous versions. I have to
manually type the file name and press Enter. This is terrible! Why does Microsoft only make things worse with each new version ?!
 This thread is locked. You can follow the question or vote as helpful, but you cannot reply to this thread.
 
I have the same question (309)
 
Subscribe
 
 
 
1 2 3 4 5 6 Next 
Vijay A. Verma
Replied on October 22, 2019
Hi Human
Greetings! I am Vijay, an Independent Advisor. Restart Windows Explorer
Windows Key+X
Click Task Manager
Head to Processes tab and select Windows Explorer
Right click > Click Restart
Best regards
Vijay A. Verma @ http://www.eforexcel.com/

Timezone: UTC+05:30, PST+12:30
Availability Hours (UTC) : 05:00 AM - 05:00 PM
 
 
 
 

5 people found this reply helpful

 · 

Was this reply helpful?

Yes No
 
 
 
 
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.