Ga naar inhoud

Plots rare dingen of beveiligingsproblemen bij openen website


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2 uren geleden, Theo2602 zei:

ik las dat ook Avast enz de reden kon zijn, maar ik heb enkel windows defender

dat was eventueel nog een vraag van mij, maar je bent me voor.

 

Je sprak van je FF er eens opnieuw op te zetten en mogelijk brengt dat wel de goede oplossing.

 

Probeer eerst dit nog even: maak de cache van FF eens leeg:

Klik daarvoor boven op Extra > opties en ga naar dit: afbeelding.thumb.png.4c3bca6012167f8ef02f7aae702e7b47.png

Klik er op Gegevens Wissen, maar LET OP: je krijgt als je daar op klikt  dit nog te zien:

afbeelding.png.2e1e52becfb66347f5e71d3007f045e3.pngvink dit bovenste dus àf vooraleer onderaan op Wissen te drukken.  (daarna terug aanvinken indien het bij jou aangevinkt stond)

 

Indien dit ook niet helpt, zou ik FF gewoon gaan uninstallen en hem er terug op gaan zetten.

 

 

Daartoe:

1  haal eerst de installatie-exe van FF binnen want als je hem uninstallt, moet je hem terug gaan zoeken (en dan ben je FF kwijt en moet het met een andere browser, dus het makkelijkst

     is van hem eerst binnen te halen

2 maak ook eerst een backup van je eigen gegevens van FF : dit kan je doen met het progje Hekasoft (er is ook een portableversie van)

    Bij het openen krijg je dit scherm:  afbeelding.png.af0980f01164d2a614138672a2d50497.png  waar hier Mozilla Firefox staat: dat kan je openklikken en daar op 

     zoek gaan naar die Mozilla Firefox (want bij jou zal wellicht iets anders staan)

    Dan onderaan op starten drukken en je krijgt een verkenner waarin jij je doelmap kan aangeven.

3 Nu FF er af gooien en er terug opzetten (heb je Revo uninstaller: doe het dan daarmee) - probeer dan eerst je google en je youtube. (voor je 4 uitvoert)

4 Je bakcup terugzeggen met Hekasoft  (is zo simpel als het maken ervan: zie het plaatje) en terug proberen.

(5: hopen dat het euvel verholpen is :) )

  

 

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, nadat ik de eerste stap had gedaan veranderde er niets. Na de tweede wel, ik kan nu op geen enkel website meer met Firefox.

En de websites werden met Hekasoft niet terug gezet.

Voorlopig zal ik het daarbij laten. Ik denk dat de enige oplossing is W10 opnieuw clean installeren, maar dat is nogal problematisch, omdat ik ook met een 'virtueel machine' werkt, en dat reageert soms raar en is dus niet zo simpel herinstelbaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dus FF er volledig afgehaald en terug nieuw geïnstalleerd?

Hekasoft: die zet geen websites terug, maar wel je eigen instellingen (bladwijzers,...)

 

Kan je nu geen ènkele site meer openen in FF ? ?

Indien zo: start eens op in Veilige modus en kijk eens of je FF dan wel sites opent,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.