Ga naar inhoud

Plots rare dingen of beveiligingsproblemen bij openen website


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Task manager = Taakbeheer.Windows Explorer = Verkenner

 

Maar start eerst eens de computer opnieuw op. Dat kan het zoekprobleem soms ook al verhelpen.

Opnieuw opstarten doe je niet door de laptop uit te zetten en even later weer aan te zetten!

Opnieuw opstarten doe je zo:

  1. Klik op Start
  2. Klik op Aan/uit
  3. Klik op Opnieuw opstarten

image.png.e4ab1e769ea1cfd4e77f00f3ea19a408.png

Probeer daarna of de zoekfunctie weer werkt.

Als de zoekfunctie daarna nog niet hersteld is, dan raadpleeg je het volgende artikel waarin diverse methodes worden beschreven om de zoekfunctie van Windows 10 te repareren: https://global.techradar.com/nl-nl/how-to/zo-los-je-zoekproblemen-op-in-windows-10

 

Begin met de eerste methode en controleer daarna of de zoekfunctie weer werkt.

Nog geen succes? Dan ga je door met de tweede methode.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al een deel van die oplossingen getest, zonder resultaat. hij zegt bv laatste update verwijderen, je doet dat, en dan moet je herstarten. wat gebeurt er dan, die update wordt terug geïnstalleerd.

ik zal maar wachten tot microsoft het zelf oplost, met een andere update.

bedankt voor de hulp, maar laat het open, dan kan ik berichten wanneer het terug werkt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

al meerdere keren, zoals ik al zegde bv na verwijderen van updates.

Ik ontdekte dat ik niet kon zoeken, omdat ook hier de mails van jullie in Windows mail binnen komen. Dus ik wilde in dat zoekvak 'standaard' intypen en dat lukte niet.

dat ik Google en Youtube niet kon openen, was natuurlijk bij gebruik. in Google Chrome werken ze wel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.