Ga naar inhoud

Rare mail


Theo2602

Aanbevolen berichten

Doe nu eerst wat abbs jou gevraagd heeft: een print screen maken van de account-activiteiten. 

Nadat je die print screen gemaakt hebt, open je hem in een fotobewerkingsprogramma zoals Paint. Maak dan je eigen e-mailadres onherkenbaar. Sla de print screen weer op en plaats hem hier als bijlage. 
Abbs helpt je dan voorlopig verder. 
 

In die printscreen staat niet die mail van Microsoft. Dat klopt. 
Als abbs met jou klaar is, zal ik vertellen hoe je de bron van het bericht te zien krijgt in Microsoft Outlook. Want dat is het e-mailprogramma dat jij gebruikt. 
Mijn eerder gegeven uitleg geldt wanneer jij je mails van Hotmail leest via de browser. Dus via webmail in Edge, Firefox of Chrome. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Zoals ik dit zie en je vorige berichten heb je goed gehandeld, je heb niet op die mails gereageerd wat altijd aan te raden is.

Als je je zelf aanmeld verkrijg je geen mail alleen als je en fout maakt.

Dus negeer die berichten, wil je zekerheid kan je altijd je wachtwoord veranderen maar pas daar mee op; gaat dat fout kom je bijna nooit meer in je Microsoft account.

 

Daarom mijn vraag heb je vandaag nog van die e-mails gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, en dit mag dan dicht zeker. Het is verschrikkelijk welke rommel je ontvangt, je ziet van het bos de bomen niet meer.

Vorige week laadde ik de proefversie van een programma, het was goed, maar om verder te werken moest je betalen. Het was echter te duur, voor wat je het gebruikt. Dus niet gekocht. Enkele dagen later kreeg ik tientallen mails uit diezelfde sector. Een voor een afgeschreven, doorgestuurd naar 'save on web' en een boze mail naar de firma van het programma. Van deze kreeg ik verontschuldigingen, maar ze ontkenden dat de mails van andere firma's iets met mijn bestelling te maken had. Het is gestopt, door welk van de drie methoden weet ik niet, maar het is dus ok.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet met welke provider dat je mailt, maar bij de meeste kan je gewoon op de server-zelf mailadressen gaan blokken,

zodat ze gewoon niet meer naar je toegestuurd worden. (de provider houdt ze dan tegen)

 

Als dat verzendadres altijd noreply@Accountprotection.microsofts.com is, kan je dat dus gaan blokkeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Theo2602 zei:

Het is gestopt, door welk van de drie methoden weet ik niet, maar het is dus ok.

Klopt, kijk daarom altijd uit waar je je e-mail achter laad of maak gebruik van meerdere e-mail accounts.

één voor privé en één voor bestel dingen of aanmeldingen programma's en zet daar een goede e-mail blokker op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.