Ga naar inhoud

Video download


Amonra

Aanbevolen berichten

Tja, het gaat in tegen de servicevoorwaarden van YouTube. Dat staat nota bene ook in de mail die jij hebt bijgevoegd: "Mogelijk overtreed je de Servicevoorwaarden van YouTube".

 

Maar ik hield me in jouw eerdere topic alleen aan de forumregels van PCH. En daarin staat het volgende:

Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders).

 

En Viddly Downloader is zo'n YouTube downloader. En natuurlijk zullen de makers van Viddly Downloader jou vertellen dat je hun product best mag gebruiken om video's van YouTube te downloaden. Anders heeft hun product immers geen nut en hadden ze het niet hoeven maken.

Nogmaals, ik weet dat de halve wereld video's downloadt van YouTube, maar volgens de forumregels mogen wij daar geen hulp bij bieden.

 

Misschien denken andere leden hier anders over, maar zolang de forumregels niet gewijzigd worden, mag hier volgens mij geen hulp bij worden geboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn twee redenen waarom het helpen bij downloaders niet ondersteund wordt op ons forum: 1. de servicevoorwaarden van YouTube (Google) en 2. de wetgeving op de auteursrechten.

 

Voor 1. u kan ze nalezen bij YouTube en Google

 

Voor 2. geldt dat u muziek en video's die vallen onder het auteursrecht niet zonder toestemming van de rechthebbende(n) mag downloaden. Populaire films, series en muziek vallen overwegend onder het auteursrecht. Maar ook amateurfilmpjes op YouTube mag u niet voor eigen gebruik opslaan. Het auteursrecht ligt namelijk bij YouTube en de oorspronkelijke maker. U dient daarom eerst toestemming te vragen. Het auteursrecht verloopt zeventig jaar na de dood van de oorspronkelijke maker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.