Ga naar inhoud

Plotseling geen geluid meer WIN10 PRO


theplayer

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden, Leono zei:

Hallo Player,

 

Mijn opmerking over het niet willen gaan voor de USB-opstartstick kwam voort uit het feit dat je vragen hierover van met name Passer (en ook van mijzelf) consequent niet beantwoordt. Het zal geen boze opzet zijn, maar het is wel irritant.

 

Vooral de vraag: wat heb je (precies!) gedaan toen je op de pagina van Microsoft kwam die over Windows 10 mogelijkheden gaat (de link van Eddy X hier vlak boven).

Goedemorgen Leono,

Ik heb vanmorgen meteen die link van Eddy X over dat opstartmedium uitgevoerd. Ik kreeg de melding daarna dat ik de nieuwste versie van windows 10 heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Leono zei:

Trouwens wat ESET betreft: kijk of er iets tussen staat dat je per se niet kwijt wil. De rest kan en moet dan weg.

Logisch toch?

Ik kreeg gisteren geen reactie meer op op die 2 vragen in ESET dus ik heb vanmoren maar alles aangevinkt en akkoord gegeven en heb toen op doorgaan geklikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg gewoon de richtlijn van Passer die hij met veel moeite voor jou heeft samengesteld. (!!!)

Hallo Passer: als je bij punt 5 tevreden bent over wat je ziet (aangevinkt staat) hoef je niets te wijzigen.

En „niets behouden“ zal inderdaad een schone installatie zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Passer zei:

Ok, dan gaan we verder.

 

heb je al gelezen wat ik een uurtje geleden schreef (post met die 2 grote plaatjes, waarover hierboven Leono het ook heeft) ?

Ja! Gevonden!  Heb ik vanmorgen niet eens gezien. Ik spit na een reactie van mij  elke keer het hele topic door (omhpog en omlaag!) om te kijken of er reacties zijn.  En dan zie ik niets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Passer zei:

A F S P R A A K :

 

We houden het nu even bij wat Eddy X hierboven zegt en we houden ons alleen aan dit spoor.

Toelichtingen bij het maken en gebruiken van een opstartmedium kunnen dus - àndere dingen brengen ons hoofd en zeker

dat van Theplayer teveel op hol en ga ik dus weren...

 

@ Theplayer:

even dit: waar Eddy X het over heeft is dit:     (en ik zeg dit omdat ik het voordien gehad heb over die Update Now - waarvan ik vermoed dat je dààrop klikt en dat diè vastloopt)

 

Wat je moet doen (indien je het nog niet deed):  (dit is een plaatje van die webpagina)

 

afbeelding.thumb.png.3dcd97a7a9dc30832cbf6c8cb0959775.png

 

 

Klik (bijna) op 1  MAAR klik VOORAF eerst op het plusje van deze optie (2) en lees daar wat je allemaal gaat moeten doen.

BELANGRIJK: deze richtlijnen gelden alleen als jij vanaf die corrupte computer gaat werken.

                     Moest je het programma willen binnenhalen vanaf een andere computer, ga dan niet verder, maar vertel het ons eerst !

 

Klik dan pas op 1 om het hulpprogramma binnen te halen.

Voer dan deze stappen IN VOLGORDE uit:  (deze zie je bij het uitgeklapte + -je van 2 hierboven.

 

afbeelding.png.1c9e4cc8f8148f0655209bd222843ec3.png

 

(nota: wat bij 4 staat over enterprise zal je Latijn zijn denk ik, maar dit is niet voor jou van toepassing) - dus punt 4 kan je gewoon overslaan

 

Bij 5 opletten:

 

afbeelding.png.7637b2d9fb94519ae2eb7e7516a7eb76.png

 

Vraag aan de anderen: het is bij mij al een hele tijd geleden dat ik dit zelf deed - Punt 5 is voor mij wat moeilijk geformuleerd:

Bedoelt men hier met Niets te behouden een clean install (wat ik vermoed)

En dus moet Theplayer hier kiezen voor 'wijzigen wat je wil...'  (al vind ik het moeilijk geformuleerd, want hij wil gewoon àlles behouden en nièts wijzigen toch?..)

 

 

Theplayer: wacht dus nog even met ergens op die pagina te gaan klikken

Moest je 'zojuist geprobeerd' (een uurtje geleden) gelukt zijn, dan ga je daarmee gewoon door

 

 

 

 

 Je bedoelt deze toch, hè..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.