Ga naar inhoud

Plotseling geen geluid meer WIN10 PRO


theplayer

Aanbevolen berichten

modbreak:

OK, maar dan hierover géén posts of vragen meer hier in dit topic.

Wil TS dingen zeggen of vragen hierover, dan maakt hij maar een tweede topic specifiek over dit probleem aan

 

edit: uit je vorige reactie op mijn post hierboven besluit ik (klopt?) dat je met mijn voorstel akkoord bent

en - om TS te kunnen laten volgen  - heb ik dus je voorstel van daarstraks (met die twee plaatjes) gewoon verborgen.

Het staat er nog wel, maar alleen mensen van de crew kunnen het nog zien.

Eventueel kan het later terug zichtbaar gemaakt worden.

ps: gelieve hierop niet te antwoorden (of het wordt idd een soep) - stuur eventueel een pb naar mij?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederig excuus aan allen, maar ik spring echt niet van de hak op de tak, hoor Ik ben daar veel te onervaren voor!!!l - Ik heb de volgende problemen;

- verschillenden van jullie posten aanwijzingen die soms teruggrijpen naar jullie eerdere posts. Ik moet dan die post opzoeken  

   en door de veelheid van informatie pak ik dan wellicht eenn verkeerde link (als dat het geval is)

- De materie is erg ingewikkeld en om dit te volgen maak ik waarschijnlijk dan fouten die wellicht nog voor meer fouten zorgen...

   zoals mijn ANDERE PC DIE OP  DIT MOMENT TOTAAL VAN SLAG. Ik heb daar alleen  nog maar een blauw scherm over,, door

   die  stick met dat Media Creation Tool die ik daarop geprobeerd  heb. Ik ben nu dus nog verder van huis mket 2 pc\s niet niet

   goed zijn... Dat vind ik zo erg....!!!

HELP!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Theplayer,

begin nu even weer niet over iets anders (al snap ik je probleem wel, dat niet...)

 

Dit waren de vragen:

29 minuten geleden, Passer zei:

1 Wààr in godsnaam staat op deze bladzijde (https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10  ) een link naar iets van Softsonic???

 

2 en eigenlijk wéér dezelfde vraag als Leono stelde: wat deed je toen je op die webpagina was aangekomen?

 

graag op die twee vragen een duidelijk antwoord...

 

en daar wens ik een antwoord op

(en als die softsoniclink nièt van die pagina kwam, wààr haalde je hem dan wel vandaan - da's vraag 1- bis :) )

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even op een andere manier proberen.

Typ in het zoekvak configuratiescherm.

Open het configuratiescherm, klik rechtsboven op weergave op grote pictogrammen.

Links boven staat beveiliging en onderhoud,klik hierop .

Onderaan krijg je een aanduiding "herstel".

Nu kom je terecht op hulpprogramma's voor geavanceerd herstel.

Klik hier systeemherstel starten.

 

Vermits je toch een externe HD hebt, kan je misschien toch eerst kiezen voor een herstelstation maken, kwestie van indien het toch misgaat terug te kunnen gaan naar de oude situatie.

 

Opmerking: ik weet dat het ook mogelijk is om via Windows "instellingen" hetzelfde te bereiken, maar met het configuratiescherm, dat al heel lang meegaat in Windows, is het veel makkelijker en overzichtelijker.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Passer zei:

Theplayer,

begin nu even weer niet over iets anders (al snap ik je probleem wel, dat niet...)

 

Dit waren de vragen:

 

en daar wens ik een antwoord op

(en als die softsoniclink nièt van die pagina kwam, wààr haalde je hem dan wel vandaan - da's vraag 1- bis :) )

Sorry Passer, ik weet het niet meer. Er komt veel te veel tegelijk op me af... Ik weet alleen nog dat ik Softonic zag staan toen ik ermee begon en heb dit toen meteen afgebroken door ervaringen uit het verleden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Eddy X zei:

Even op een andere manier proberen.

Typ in het zoekvak configuratiescherm.

Open het configuratiescherm, klik rechtsboven op weergave op grote pictogrammen.

Links boven staat beveiliging en onderhoud,klik hierop .

Onderaan krijg je een aanduiding "herstel".

Nu kom je terecht op hulpprogramma's voor geavanceerd herstel.

Klik hier systeemherstel starten.

 

Vermits je toch een externe HD hebt, kan je misschien toch eerst kiezen voor een herstelstation maken, kwestie van indien het toch misgaat terug te kunnen gaan naar de oude situatie.

 

Opmerking: ik weet dat het ook mogelijk is om via Windows "instellingen" hetzelfde te bereiken, maar met het configuratiescherm, dat al heel lang meegaat in Windows, is het veel makkelijker en overzichtelijker.

 

Eddy X:  Dat gaat niet...

 

afbeelding.png.f33c65c255983e9b2d6aa89b5dc95dbd.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, theplayer zei:

Eddy X:  Dat gaat niet...

 

afbeelding.png.f33c65c255983e9b2d6aa89b5dc95dbd.png

 

WOW , echt een zooitje daar.

Normaal zorgt Windows zelf voor een herstelpunt.

Blijft dus enkel nog de mogelijkheid over om opstartmedium te maken,  zoals hier ondertussen al meerdere malen is aangeraden.

aangepast door Eddy X
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Leono zei:

Er zijn duidelijk heel wat schadelijke toepassingen in quarantaine geplaatst die een even slechte reputatie hebben als Softonic.

 

Jammer dat je niet gewoon blijft gaan voor de opstartbare USB-stick die je een schone start zou kunnen geven.

Waarom zou ik daar niet voor willen gaan?? Ik wil zo graag van alle problemen af!

Maar wat moet ik nu doen in ESET? 

 

 

afbeelding.png.054abacdabb2e6d5efc425dabc783b7c.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.