Ga naar inhoud

Plotseling geen geluid meer WIN10 PRO


theplayer

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, theplayer zei:

Tja, maar wat doe ik nou en hoe?

Moet ik dan straks alle programma's weer opnieuw installeren? En hoe krijg ik een overzicht van al die programma's die ik in de paar jaar allemaal geïnstalleerd heb?  En behoud ik alle mails? En behoud ik MS Office 2019, mp4's  en mp3's  enz enz. Kortom, alles op 😄 en D:-partitie

Zit dit allemaal in die keuze van Win 10 Pro installerren en Persoonlijke bestanden en en apps behouden...? Ik wil graag niets verliezen....

Ja, je behoud ALLES.

Je hoeft GEEN programma's te herinstalleren.

ENKEL Windows zelf als operating system wordt vernieuwd.

Je moet enkel de setup starten met persoonlijke bestanden en apps behouden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een zeer belangrijke opmerking.

Eens de setup gestart is, kan het uren duren eer de ganse herinstallatie voltooid is ( 8 uur is sommige omstandigheden niet overdreven).

Verlies dus niet je geduld, sluit tijdens het proces zeker JE PC NIET AF.

En natuurlijk altijd je lader aangesloten laten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

TOP TOP TOP  ALLES WERKT WEER PERFECT.😄😊😄

Goedemorgen p38cyq, Passer, Eddy X, Leono, Calvus en clarkie,  Dankzij jullie enorme inzet, vakkenis en vakmanschap is in dit lange traject mijn computerprobleem opgelost dankzij een verse Windows 10-versie met een schoon register en jullie vermogen om daarbij mijn grote verzameling van programma’s en bestanden intact te laten. Hulde aan jullie allen!!

Het is een zaligheid om de computer met Windows 10 nu weer te kunnen afsluiten zonder dat hij weer spontaan opstart.

Het moet voor jullie ook een lange zit zijn geweest waarbij het nodige geduld ook regelmatig op de proef werd gesteld. Maar dankzij jullie volharding en computerkennis is die klus geklaard!

Ik dank jullie allen nogmaals heel hartelijk voor alles en ook voor alle leermomenten die ik hierbij ervaarde. Jullie zijn een topteam en staan voor mij bovenaan in een toptien. 👍 👍👍👍 👍👍

 

 DIT MEMORABELE TOPIC MAG NU GESLOTEN WORDEN (maar ik blijf het nog volgen...)

 

 

 

aangepast door theplayer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie had dit gedacht?

Dit moet gevierd worden.

Als ik nog een tip mag geven:

Zorg dat je altijd een opstartbare USB-stick in de buurt houdt met de laatste Windows versie er op.

Oefen nu alvast hoe je in de BIOS kunt komen en hoe je de opstartvolgorde wijzigt.

Want als niets het nog doet moet je opstarten vanaf de USB-stick.

Maar goed, je hebt wèl twee computers. Ongekende rijkdom.

Gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.