Ga naar inhoud

Muis stopt er telkens mee


Eus18

Aanbevolen berichten

zolang het (horizontaal) cursortje eronder nog knippert is het ok. Gewoon even wachten dan, als er dingen gewijzigd zijn: rebooten en

daarna een sfc scannow doen.

 

Dat plaatje van 19/11 is ok, geen problemen worden er gemeld (tenzij dat je printer niet geupdate werd, maar dat merkte jezelf ook al denk ik)

 

Maak zo'n plaatje ook nog eens van 18 nov en van vandaag (het onderste gedeelte ervan is voldoende, als we de tekst maar zien)

 

Nog twee bijkomende vraagjes:

1 wanneer is dat gedoe met je muis eigenlijk begonnen? (plots? < zo ja: wanneer?) of geleidelijkaan?)

2 hoe zit het met je windowsupdates? Allemaal binnen en allemaal gelukt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie bij het uitvoeren eigenlijk niet veel gebeuren. Systeem vraagt of er wijzigingen aangebracht mogen worden. Hiervoor geef ik akkoord.

Zie dan heel even in de balk onderaan iets opflitsen maar niet meer dan dat.

 

Wanneer het gedoe is begonnen weet ik eigenlijk niet. Denk zo'n anderhalve maand geleden of zo iets.

Volgens mij zijn de updates gewoon gelukt.

 

1Betrouwbaarheidsmelding 221120.JPG

deel 1 Betrouwbaarheidsmelding 221118.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Eus18 zei:

Zie dan heel even in de balk onderaan iets opflitsen maar niet meer dan dat.

ik zat er daarjuist naast ('t was al ff geleden) maar (net terug zelf eens geprobeerd) eigenlijk moet je dus toch een soort 'vordering' zin van ... % (zie cirkeltje)image.png.36db11ad4829329564399c1106889835.png

enne: je gebruikte wel dit commando (zie pijl)?  - maar 'k vermoed van wel ?

en ook: toch als administrator uitgevoerd?

 

7 minuten geleden, Eus18 zei:

Denk zo'n anderhalve maand geleden of zo iets.

en ineens of geleidelijkaan meer en meer?

 

Je dènkt dat je updates binnen zijn - niet echt gekeken dus?

 

 

Het feit dat jij zo'n bovenstaand verloop niet ziet, maar alleen iets ziet voorbijflitsen, geeft me te denken.

 

@kweezie wabbit : zou het geen tijd zijn voor een herinstallatie-met-behoud-van-instellingen? (want als DISM niet werkt, is er volgens mij méér aan de hand)

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k zou even willen wachten op Kweezies reactie (zal voor morgenvoormiddag zijn denk ik)

 

(en dank voor je twee laatste plaatjes, maar die brengen me ook niet verder... Wel eigenaardig wat je daarstraks zei: dat je opstartte om 9.00 u, dat je pas een Windowsuitval kreeg na half tien, maar dat er een melding is dat dit om 9.11 gebeurde.. Je Windows-tijd staat toch nog goed?)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.