Ga naar inhoud

Muis stopt er telkens mee


Eus18

Aanbevolen berichten

Typ in start gewoon Logboeken in en je kan er naartoe.

 

Het gaat hem vooral voor deze twee zaken (die je kan openklikken):

image.png.af49d2550b39453d5be31a5ae56089a2.png

het boordje bij de pijl kan je naar beneden trekken, zo wordt je bovenste venster groter.

Kijk dus eens uit voor verwittigingen of fouten rond het tijdstip dat je muis uit viel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mm.. die BTHUSB zou wel eens aan de oorzaak kunnen liggen - weet je nog dat in het begin Fallstring dit schreef:

Op 28/10/2022 om 14:00, falstring zei:

als ik je verhaal lees kan het dus eigenlijk niet aan de muis liggen,

de usb poorten kunnen je nog wel dwarszitten.

en dit lijkt over een USB te gaan.

Herinner jij je nog dat die muis er om 09.56 mee stopte?

 

Plaats ook nog eens een screenshotje van wat eronder staat:  image.png.6e69cf94efbd413d4f95e3cc326730e3.png

 

(één plaatje van wat je tabblad Algemeen vertelt en eentje wat je tabblad Details vertelt)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ga het even on hold zetten en zien of Kweezie hier wat meer licht in ziet.

 

Wat ik al wel vond:

de eerste foutmelding (de lokale adaptor biedt...) : als ik daarop ga zoeken kom ik precies steeds uit bij vragen i.v.m. een bluetooth-driver

   vermits je muis draadloos is, zou die de oorzaak kunnen zijn. Alleen: je probeerde dus ook al een 'staartmuis' - en die heeft zo'n driver niet nodig...

 

de tweede foutmelding lijkt me verband te houden met het synchroniseren van je Windowstijd met een tijdserver. (dit zal dus wellicht niet met die muis te maken hebben)

 

'k heb ook even vluchtig je document doorgenomen: die distributed COM-foutmeldingen kan je vergeten, die heb je nogal makkelijk en zijn niet belangrijk om ze te gaan vermijden.

Maar die meldingen van BTHUSB komen geregeld terug en dus denk ik van in die richting verder te moeten zoeken.

 

Nu, 't is zondagavond -  morgen gaan we verder :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.