Ga naar inhoud

Verandering van e-mail client


Aanbevolen berichten

Tja heb ik reeds gedaan hoor, maar hier vind ik mijn telefoonnummers van op mijn telefoon. Ik zoek waar ik mijn e-mail contacten kan vinden om te kunnen exporteren, die vond ik in de e-mail client van windows (links onderaan) , niet aangevuld met de laatst gebruikte en niet te exporteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien daar niet de exacte gegevens te vinden zijn (wat wel vreemd is) én je deze niet rechtstreeks uit Windows Mail kan exporteren (wat klopt), zou je eens kunnen proberen of dit via de webversie van Outlook.com wel zou lukken. Kijk hier eens voor de procedure: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/contactpersonen-exporteren-uit-outlook-com-of-webversie-van-outlook-578cca22-3550-4c73-b3f0-9978cfeac83f?ui=nl-nl&rs=nl-nl&ad=nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mij al rot gezocht voor exporteren in outlook (volgens uw link. Geen zijvenster daar, maar onderaan wel icoon van personen (zie foto).Maar geen exporteren te vinden. Wel delen en zo, maar dat is niet wat nodig is. Maar eigenlijk gebruik ik mijn outlook adres niet zo veel, e, daar vind ik wel een reeks adressen die ik vroeger gebruikte. Maar mijn recente die ik nu gebruik, waar ik veel mee mail, staan er ook niet in.

Als ik windows mail gebruik en als ik een nodige ontvanger intyp, reeds bij de eerste letter(s) krijg ik reeds de nodige naam aangeboden. Maar waar is die opgeslagen? Ik vind niets en toch moet dit edress toch ergens opgeslagen zijn?Schermoutlook.thumb.png.d44671297a81d0aabd3a3e16e218b4e9.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Baert Patric zei:

 

Als ik windows mail gebruik en als ik een nodige ontvanger intyp, reeds bij de eerste letter(s) krijg ik reeds de nodige naam aangeboden. Maar waar is die opgeslagen? Ik vind niets en toch moet dit edress toch ergens opgeslagen zijn?

 

Het zou me niet verwonderen dat er weinig tot geen mailadressen (contacten) correct opgeslagen zijn zoals het hoort.

 

Dat al bij het typen van de eerste letter in Mail het mailadres verschijnt heeft te maken met de functie " automatisch invullen" en is NIET het zelfde als opgeslagen in je contactpersonen.

In de App mail worden de gegevens opgeslagen in volgende locatie:

image.thumb.png.c28281d461fb23097b209c5f20d24697.png

 

Bron: https://www.schoonepc.nl/windows10/apps_mail_personen_agenda.html

 

Kies eerst eens welk mailprogramma je standaard wil gebruiken, voeg daar alle mailadressen correct in zoals het hoort.

Weet je niet hoe dit moet geef dat dan door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie, bedankt voor je hulp.

Ik weet idd niet hoe mailadressen correct te bewaren, graag uw  hulp hiervoor.
Ik gebruik (te) altijd windows mail, maar die zal verdwijnen en vervangen worden door outlook new wordt gemeld.

Zou je dan ook kunnen uitleggen waar ik kan vinden hoe ik die e-mail adressen kan exporteren  (om eventueel te moeten overstappen naar een ander e-mail programma.

Ter info: meestal gebruik ik mijn gmail , ook mijn telenet adres, weinig mijn outlook adres en hotmail adres.

Maar nog een vraagje, zijn alle adressen dan ergens in outlook opgeslagen zelfs als ik dat niet gebruik? u verwijst naar outlook om ongewenste adressen te verwijderen.

Ik zal wel veel uitleg nodig hebben denk ik, ben nog steeds een leek op dit vlak.

Veel dank,

Patric

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.