Ga naar inhoud

Moppen tappen


stegisoft

Aanbevolen berichten

Een man met een pistool loopt een filiaal van een bank binnen en roept tegen de bediende achter het loket: "Hé gij daar, gooi al het geld in deze grote papieren zak!"

Toen de zak met geld gevuld was draaide de bankrover zich om naar een man in de rij en vroeg:

"Hebt gij gezien dat ik deze bank beroofde?"

Bang antwoordde de man: "Natuurlijk heb ik het gezien!"

De bankrover schoot de man tussen de ogen en deze viel meteen morsdood tegen de grond.

Toen draaide hij zich om naar een stel in de rij en vroeg aan de man:

"En hebt gij gezien dat ik deze bank beroofde?"

De man antwoordde rustig: "Nee meneer, ik heb niks gezien...maar MIJN VROUW WEL ! ! !...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne heeft het ook gezien :dontknow::rofl:

Bij de firma Van Leeuwen metaalwaren gaan de zaken door de crisis een stuk minder als verwacht.

De afdeling spijkers doet het het slechtste en daarom besluit de directeur een reclamebureau onder de arm te nemen om zodoende de cijfers voor de afdeling spijkers wat op te krikken.

Zo komt er een weekje later iemand van het reclamebureau met een groot afgedekt reclamepaneel het bedrijf binnen.

Alle belangrijke mensen in het bedrijf worden bij mekaar geroepen in vergaderruimte voor de onthulling van het nieuwe reclamepaneel.

Het reclame paneel wordt onthult en op het paneel is Christus te zien genageld aan zijn kruis met daaronder de slogan

Hier hangt hij al eeuwen met de spijkers van Van Leeuwen :o

De directeur verontwaardigd en boos:

:motz:Wat is me dat allemaal, dat trekt nergens op, daar zullen we klanten mee verliezen.

Van het reclamebureau:

:embarassed: Rustig maar dan maken we wel een ander ontwerp.

De week erop komt weer iemand van het reclamebureau met een ander ontwerp naar de firma Van Leeuwen.

De belangrijkste mensen worden weer opgetrommeld voor de onthulling van het nieuwe reclamepaneel.

Het reclame paneel wordt onthult en op het paneel is Christus te zien maar voor de verandering ligt hij onder het kruis op de grond met de volgende slogan.

Hij had hier nog gehangen voor eeuwen, als hij spijkers had gehad van Van Leeuwen :o

De directeur word woest en schreeuwt.

:motz: Godverdomme ik had toch al gezegd dat zoiets op niets trekt en nu kom je me met dit,

ik wil niets wat met Christus heeft te maken of wat er ook maar op trekt begrepen :argh:

:afraid: Ja zeker meneer antwoordt de man van het reclamebureau, het zal niet meer gebeuren en tegen de volgende week maken we wel iets compleet anders.

De week daarop kom er weer iemand van het reclamebureau met een groot afgedekt reclamepaneel het bedrijf binnen.

Alle mensen worden weer verzameld om de onthulling van het reclamepaneel bij te wonen.

Als het paneel onthult word krijgen ze het volgende op het paneel te zien.

post-24526-1417704659,3541_thumb.jpg

De directeur:

:hmmmm: Is dit het? Wat moet dat voor stellen?

Van het reclamebureau:

:proud: Dan wacht maar eens tot u de slogan gezien heeft.

De man trekt de beschermfolie van de volgende slogan.

Bij Van Leeuwen zijn het grote zeikerds, maar ze maken verdomd goede spijkers.

:damnmate::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jantje mag met zijn moeder mee op kraam visite, maar mamma waarschuwt Jantje dat ie niets mag zeggen over de oortjes van het kindje “het had er géén”

Na een tijdje vraagt mamma: vind je het geen mooi kindje Jantje….. waarop Jantje zegt: Ja mam, maar het is goed dat het geen brilletje moet dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oudere man wordt om 2 uur ’s-nachts door de politie staande gehouden en wordt gevraagd waar hij om deze tijd naar toe gaat.

Hij antwoordt: “Ik ben op weg naar een lezing over misbruik van alcohol, roken en laat opblijven en het effect wat het op het menselijk lichaam heeft.”

De politieman vraagt verder: “Echt waar? Wie geeft nou zo’n lezing op deze tijd van de nacht?”

De man antwoordt: “Mijn vrouw.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na gebuisd te zijn op het examen logistiek en organisatie

gaat een student de confrontatie met zijn professor aan.

De student :

"Professor, begrijpt U wel iets over het onderwerp ?"

Professor :

"Dat spreekt vanzelf, zoniet was ik geen professor !"

Student :

"Goed, dan wil ik U nu graag een vraag stellen.

Indien U mij het correcte antwoord kan geven,

dan aanvaard ik de buis op mijn examen.

Als U echter het antwoord schuldig blijft

dan geeft U mij een A op mijn werk."

Professor :

"Oké, wat is de vraag ?"

Student :

"Wat is legaal maar niet logisch,

logisch maar niet legaal

en daarbij noch logisch of legaal ?"

Na lang nadenken en alles in overweging te nemen

blijft de professor het antwoord schuldig

en verandert zoals afgesproken de examenpunten in een A.

Nogal gefrustreerd, besluit de man die vraag aan zijn beste student voor te leggen.

Deze antwoordt direct:

"Kijk professor, U bent 65 jaar en gehuwd met een vrouw van 30 jaar :

dat is legaal maar niet logisch.

Uw vrouw heeft een minnaar van 25 jaar :

dat is logisch maar niet legaal.

Maar het feit dat U de minnaar van Uw vrouw …

een A geeft voor zijn examen alhoewel hij gebuisd is,

is niet logisch en ook niet legaal."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.