Ga naar inhoud

Moppen tappen


stegisoft

Aanbevolen berichten

Fredje heeft een drukke baan en daarnaast is hij heel sportief: twee avonden in de week gaat hij tennissen en elke zaterdag gaat hij mountainbiken.

Zijn vrouw dacht: “hij werkt zo hard”, dat ze hem voor zijn verjaardag een speciale verrassing gaf - ze trakteerde hem op een bezoek aan de plaatselijke stripclub.

Samen gaan ze op weg...

De portier van de club begroet hen en zegt:

“Hallo Fredje! Hoe gaat het?”

Zijn vrouw kijkt verbaasd en vraagt aan Fredje of hij hier al eerder geweest is.

"Nee", zegt Fredje,“hij is ook lid van mijn tennisclub!”

Als zij plaats hebben genomen vraagt de serveerster of Fredje het gewoonlijke wil drinken en brengt hem een wijntje.

Zijn vrouw zit te draaien op haar stoel en vraagt: “hoe wist zij dat je wijn drinkt" ?

“Zij herkent mij, want zij werkt ook op de golfclub en na negen holes drink ik altijd een wijntje”! verklaart Fredje.

Dan komt er een stripper naar hun tafel, slaat haar armen om Fredje en wrijft zich zeer wulps tegen hem aan.

“Hei,Fredje, wil je zoals gewoonlijk de lapdans, grote vent?"

Fredjes vrouw is nu helemaal over de haar toeren, grijpt haar tas en stormt de club uit.

Fredje kan haar nog net inhalen als zij in een taxi springt en vlak voor zij de deur kan dichtgooien springt hij naast haar op de achterbank.

Wanhopig begint Fredje zijn vrouw er van te overtuigen dat de stripper zich moet vergissen en hem aanziet voor een andere man.

Maar zijn vrouw is helemaal klaar met hem : zij scheldt hem uit voor alles wat lelijk is.

Dan draait de chauffeur zich om en zegt: “Tjonge Fredje, wat heb je deze keer een kreng opgepikt, zeg!"

Fredje wordt vrijdag begraven... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kikker !!

Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de rosse buurt.

Hij sleept een plat gereden kikker aan een touwtje achter zich aan.

Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: 'Ik wil seks hebben met een van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak.'

De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: 'Welk meisje wil je?'

Waarop de jongen antwoordt: 'Ik wil er eentje met een vieze geslachtsziekte.'

De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel veel geld op zak: 'Dan moet je Nancy hebben.'

De jongen haast zich naar! de kamer van Nancy, waar hij met haar seks heeft. Na een half uurtje gaat de jongen weg.

Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan.

De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan de jongen waarom hij precies dat meisje met die vieze ziekte wou.

Waarop de jongen zegt: 'Kijk, als ik straks thuis kom, ben ik alleen met de babysitster. Ik weet dat ze van kleine jongens houdt, dus zal ze met mij seks willen. Zo krijgt ze van mij een enge ziekte. Als mijn vader vanavond de babysitster naar huis brengt, zal hij op de achterbank van de auto zeker een nummertje met haar maken. Ik ken hem. En als hij daarna thuis komt, zal hij ook nog eens mijn moeder willen pakken. En morgen zal moeder, ik ken haar, op de

keukentafel seks hebben met de melkboer. En DIE moet ik hebben. Die *** heeft mijn kikker doodgereden!!!!!!!!'

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een Limburger tankt in Antwerpen bij een self-service benzinestation.

Hij gaat naar binnen om te betalen, gaat naar buiten en komt direct daarna weer in paniek binnen gelopen ." Moet je nu wat weten ?", zegt hij, "nu heb ich mijne wagen gesloten en de sleutels erop laten steken" .

" Geen paniek" zegt de bediende. " Dat gebeurt wel vaker" ."U krijgt van mij een schroevendraaier, een doekje en een ijzerdraadje mee. Met de schroevendraaier duwt u de raamrubber opzij, u doet het doekje ertussen om niets te beschadigen en met het ijzerdraadje hengelt u het pinnetje van de deur open".

De man neemt de spullen aan en loopt tevreden weer naar buiten.

5 minuten later komt er een Antwerpenaar binnen, "Da geloofde na toch ni" zegt hij lachend tegen de bediende.

"Ja wat dan?" vraagt deze.

"D'er stoa da boaten ne Limburger, met nen ijzerendraadje z'n deur open te hengelen!"

"En?" vraagt de bediende,"dat maken wij hier regelmatig mee!".

"Joa", zegt de Antwerpenaar,"moar toch ni terwijl zijn vraa in den auto zit en roept "Bieeeetje naar linnnnnks, bieeeeetje naar reeeeeggs".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.