Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een katholiek, protestant, moslim en een jood hebben een gesprek tijdens een diner.

De katholiek zegt zo langs zijne neus weg: "Ik ben zo rijk dat ik de KBC-bank kan opkopen.”

De protestant laat zich niet doen en zegt: "Ik ben zo rijk dat ik General Motors kan opkopen."

De moslim lacht eens en zegt heel fijntjes: "Ik ben zo rijk dat ik Microsoft kan opkopen."

De jood roert onverstoord in zijn koffie, legt het lepeltje zachtjes op het bordje, nipt vervolgens aan zijn koffie en zegt heel rustig: "Ik verkoop geen van die drie."

Geplaatst:

Nieuwe baas,

De nieuwe baas wil voor eens en altijd luie werknemers aan de deur zetten.
Hij doet dus daarom zijn ronde in de fabriek en ziet iemand nonchalant tegen de muur leunen.
Hij vraagt: "Hé, jij daar, hoeveel verdien je per week?"

Hij krijgt als antwoord: "400 euro, mijnheer."

"Goed", zegt de nieuwe baas: "blijf staan waar je staat."

De baas snelt naar zijn bureau en keert ijlings terug met enkele bankbiljetten.
Hij zegt: "Neem deze 800 euro en ik wil je hier daarna niet meer zien."

De jongeman neemt het geld aan en maakt zich uit de voeten.

Triomfantelijk kijkt de baas naar de werknemers die getuigen waren van het
incident en zegt:
"Kan iemand me eens juist vertellen wat die luie kerel precies voor werk had?"

Een klein stemmetje antwoordt:
"Hij bracht net enkele pizza's en wachtte op zijn 15,50 euro..."

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.