Ga naar inhoud

wat is dit en mag ik het openen ?


oswald

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten laptop verschijnt er onder in de balk een kleine wereldbol met een dikke rode uitroepingsteken , met vermelding : nieuwe versie gevonden om nieuwe updates te installeren , in het Engels ! Het blijft er ook maar even staan , is dit te vertrouwen of verwijderen ? Maar nog niet gevonden hoe ik het weg krijg . Graag info indien mogelijk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klink op het driehoekige pijltje in de tray en kijk of je het pictogram herkend in de lijst van verborgen pictogrammen, want het zal toch wel bij geïnstalleerde software horen. Heb je bv. Google Earth geïnstalleerd?

Search anders met Google op verschillende trefwoorden. Kies niet de standaard "web" search, maar "afbeeldingen. Mss herken je het logo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss moet je dan proberen het icontje beter te omschrijven. Er zijn zo veel manieren om een globe weer te geven. Is het een echte grafische weergave van de aarde, of een gestileerde. Als ik nl zeg dat ik het niet ken suggereer in mogelijk dat het fout is, terwijl ik denk dat het de update van een legitiem programma is.

Search anders met Google op verschillende trefwoorden. Kies niet de standaard "web" search, maar "afbeeldingen. Mss herken je het logo.

Loop dit ook eens door. Wijzigen hoe pictogrammen worden weergegeven in het systeemvak

Waarschijnlijk is die melding ook wel permanent zichtbaar te maken, maar vanaf hier kan ik dat niet zeggen. Staat er een vlaggetje in de tray? Zo ja, mss geeft dat iets aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het opstarten laptop verschijnt er onder in de balk een kleine wereldbol met een dikke rode uitroepingsteken

Ga eens naar start-> uitvoeren en typ in het vak msconfig en klik op OK.

Probeer dan via het tabblad services en opstarten te achterhalen over welke toepassing het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak komt er iets op als je een gratis programma download. Let maar eens op hoe vaak er een downloader wordt gebruikt. Die installeert dan allerlei zaken die je meestal liever niet hebt. Maar vaak is het al gebeurd voor je er erg in hebt. Ik zou in elk geval even goed op malware scannen. bv. met Malwarbytes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.