Ga naar inhoud

internet verbinding valt regelmatig weg.


Aanbevolen berichten

ja, het is wat frustrerend nietwaar.... proximus lastig vallen? ik heb dat vroeger al es gedaan en ik heb er grijs haar van gekregen....maar kom, al mijn andere toestellen werken zonder problemen. 

Ik zal proximus kontakteren en zien wat ze zeggen. Maar ik heb een HP Compaq pc, zit daar geen onderhoud in? misschien kan ik es een mail sturen naar HP? 

 

Bedankt al voor al het nuttige advies, spijtig dat we er niet uit zijn gekomen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de verschilende instellingen es ingevoerd, maar zonder positief resultaat. Het moet dus aan die Realtek liggen. Mijn andere apparaten hebben géén Realtek en die werken prima. 

Na de driver update bij Realtek zelf ging het even goed. Hoe zou het komen dat ik een paar uur zonder probleem op het net kan, en dat er dan ineens een connection loss is? 

Natuurlijk gebeurd dit als ik net een rekening betaal via online banking, of dat ik vele gegevens heb ingegeven ...data loss! 

Ook als ik es naar youtube ga en een filmpje draai, durft de pc ineens de verbinding verbreken. Zou mijn processor te weinig vermogen hebben? Het is maar een basic pc van HP he....

Ik laat dit item nog even open, ik ga proximus es bellen, de HP Assistent weet geen oplossingen. Contacteren is moeilijk. Garantie is net verlopen, dus ik mag het vergeten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

de meeste andere toestellen zijn met wifi verbinding.

 

Ik had nog een oude Dlink wifi adapter liggen en gelukkig heeft die HP Compaq een ingebouwde wifikaart. Verbinding met mijn router ging heel vlot, direct verbinding, en tot nu toe gaat alles goed. Ethernet uitgeschakeld op de pc instellingen. 

 

Openen van websites loopt wat trager dan ik gewend ben, maar ik klaag niet. Ben eindelijk permanent online.....so far so good....

 

Bedankt al voor het advies en ik sluit dit item. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.