Ga naar inhoud

gmail adressen verwijderen


bernard

Aanbevolen berichten

Ik zit op ons vakantie adres foto,s te versturen met picasa /google

Op zich gaat dit prima , maar ik kreeg er eentje terug die niet te bezorgen was .

Nu gebruik ik gmail eigenlijk alleen als we met vakantie gaan ( anders outlook  2007  )

Nu blijkt dat er ik foto,s met picasa verzend , en ik type de eerste letter van het adres in dan

komen er een hele rij adressen die beginnen met de letter die ik getypt had .

Dus had ik er eentje verkeerd gekozen .

 

Mijn vraag is :   Hoe verwijder ik de verkeerde adressen uit de lijst die bij picasa naar voren komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bernard

 

Ik stel voor die ambetante suggestie te verwijderen ui je contacten. Hoe je dat doet zie je hier in deze screenshot.

mvg

PS ik heb bewerkt want ik was de screenshot vergeten

PC Helpforum moderator bericht:
Om spam en andere problemen te voorkomen is de screenshot verwijderd, bevat o.a. e-mailadressen
aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Passer wil dacht ik ook even te doen , maar dat werkt niet .

Wat de volgende suggestie betreft , dat heb ik gevonden .

Alleen de adressen die ik in het schermpje van Picasa /contacten staan komen niet overeen met de contactadressen van

wat ik geprobeert heb .

In die van picasa /contacten staan de hele oude niet meer gebruikte adressen nog .

en die wil ik graag kunnen verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bernard,

 

Wat #6 : Ik gebruik toch geen gevoelige info ? , want daar ben ik volgens mij wel alert op ?

 

 Neen, u zeker niet  :top:

 

Bericht #6 is een reactie op bericht #3, waar Jonas een reactie heeft geplaatst met een screenshot met gevoelige info  (= nu reeds verwijderd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

(even bij bericht §: vandaar dat bericht 3 begon met "@ Jonas" - was het voor jou bedoeld, dan zou er staan: @ Benard :) )

 

Sorry, maar 'k ging die link zelf eens nakijken en die ging dus nièt over wat jij bedoelde, maar over het verwijderen van aliassen (tweede of derde 'eigen' naam)

 

Maar probeer je cache van je browser eens te legen en dan opnieuw in te loggen bij gmail - mogelijk helpt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit even bekeken , maar dit gaat mij even boven mijn petje ,

En dus durf ik dit niet te doen .

Ik heb de adressen nog eens bekeken , en het zijn er eigenlijk maar 3 stuks die ik wilde verwijderen

Dus komt het er op neer , dat ik mij daar dan wel mee kan leven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.