Ga naar inhoud

externe harddisc werkt niet met windows 10


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

belangrijk is het volgende dat ik geprobeerd heb.

Als ik 1 item vn ACER naar schijf E overbreng lukt het maar die komt in recycle .BIN terecht. dIT HEB IK REEDS GEMELD

aANGEZIEN RECYCLE.BIN EEN VRIJE RUIMTE HEEFT VAN 148 GB HEB IK GEPROBEERD OM ALLES VAN ACER NAAR RECYCLE.BIN OVER TE ZETTEN EN DIT SCHIJNT TE LUKKEN.

IK BEN DAARMEE BEZIG MAAR DIT DUURT ENKELE UREN.

MAG IK DIT LATEN LOPEN OF MOET IK HET STOPPEN EN UITVEGEN?

mVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

OEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!  HET OVERBRENGEN VAN acer naar externe schijf E onder het item RECYCLE.BIN is reeds beeindigd maar ik zie het volgende:

Op mijn schijf ACER is 90 GB IN GEBRUIK EN IN DE RECYCLE.BIN VAN DE EXTERNE SCHIJF E IS SLECCHTS 8 GB OVERGEZET.  dIT IS DUS NIET DE OPLOSSING.

IK VEEG ALLES VAN DE EXTERNE SCHIJF E RECYCLE.BIN UIT ZODAT IK IN DE TOESTAND VA  VOORLAATSTE BERICHT TERUG BEN.

mVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, we geraken stilaan verder.

 

1 Alleen: >>> je plaatje van je E zou er eentje moeten zijn zoals het plaatje van je C - dus NIET vanuit verkenner, maar vanuit Schijfbeheer.  <<<

 

----------------------

 

Wat die ESP betreft: ik las even opnieuw wat je schreef: " Als ik op "mijn PC " klik krijg ik ook naast "ACER" nu ook "ESP F" te zien.  Dit is een onderdeel van mijn Acer EN HIEROP STAAT  CAPCACITEIT VAN 96Mo en vrije ruimte van 47,4Mo en dit is geen externe schijf. "

Ik vermoed dat dat een van de twee systeempartities op je C was - Hoe dan ook: ne touchez pàs à ces partitions ! (Toch niet zolang je er niet meer van kent dan op dit ogenblik :) )

 

2 Moest je die ESP toch nog terugvinden buiten je C: maak er dadelijk een screenshot van en plaats het dan hier (maar 'k denk dat dit niet het geval zal zijn)

 

--------------------

 

ps: ik heb het idee dat je  nogal wat experimenteert met je computer - wees er voorzichtig mee hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

 

Ik geef je de raad daar onmiddellijk mee te stoppen zolang je niet weet hoe je backups moet maken. De manier waarop je dat telkens probeert is totaal fout. In zoverre zelfs dat je het risico loopt dat je splinternieuwe pc straks niet meer gaat opstarten en dat je flink in je geldbeugel gaat moeten tasten om alles terug op de rails te krijgen.

Voer enkel de instructies van de helpers uit en tussentijds niets anders. Het gaat anders niet goed komen. het is in je eigen belang hoor.

 

Men vraag ook om een screenshot van schijfbeheer met aangesloten externe harde schijf. Scroll dan in schijfbeheer met de schijfbalk naar beneden totdat het diagram van je externe harde schijf in beeld komt en maak dan het screenshot. Je laatste screenshot zijn namelijk niet wat men gevraagd heeft.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je boodschap "ik experimenteer niet, ..." is overgekomen.

Blijf voorlopig ook voorzichtig met wat Droske hierboven zegt ?

 

enne: inderdaad: het is niet dàt plaatje dat we willen zien, volg eens opnieuw de weg zoals bij het plaatje van je C (dus kijk eens terug naar hier )

 

Goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het wat we moesten hebben ! Mooi!

 

Even @ Nokiaprox en Droske : 'k zie hier geen problemen?

 

Nu is het zo, dat èlke partitie een map System Volume Information heeft - dus ook de E van TS. Omdat hij 'ernaar kan kopiëren" vermoed ik dat hij dus Verborgen en Systeembestanden tonen ààngevinkt staan heeft en dat hij dit best gewoon àfvinkt (en op die manier dus van zijn kopieerproblemen af is)

 

 

Even terzijde: ik ging bij mezelf op zoek naar deze map op mijn C, maar ... vind ze niet.

Nochtans heb ik a. verborgen en systeembestanden tonen aangevinkt staan en b. heb ik zelf nog 4 herstelpunten waarop ik kan terugvallen (net gecontroleerd)

Vraag: wààr staan ze dan (bij mij) ?

(net de C laten doorzoeken naar system volume - maar dit wordt op mijn C niet gevonden.. ? ?)

 

Zien jullie het ook zo?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.