Ga naar inhoud

Ventilator nieuwe laptop plots veel geluid


Anony123

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb ongeveer een maand geleden een nieuwe laptop gekocht (Acer Aspire F5-573G-57GD). Toen ik enkele dagen geleden op mijn laptop bezig was begon deze plots een luid geluid te maken waarvan ik vrij zeker ben dat het van de ventilator kwam. Het is een vrij hoog geluid, het lijkt alsof de ventilator zeer snel draait of dat er iets tegen zit ofzo. 

 

Een paar dingen ter extra informatie:

 

-De laptop is volledig SSD, dit wil zeggen dat deze ook minder opwarmt en de ventilator dus ook niet zo hard zou moeten draaien (zeker als ik niet met zware programma's bezig ben). Voordat die probleem er was de laptop op elk moment echt volledig stil.

-wanneer de laptop net opgestart is is er de eerste minuut geen geluid, maar na een minuut komt het geluid dan plots op.

-ik heb de ventilator al proberen uitkuisen van buitenaf door er met een spuitbus met samengeperste lucht op te zitten, maar dat hielp niet.

-De batterij heb ik er al uitgehaald maar helaas zit de ventilator daar niet onder, en de hele laptop uit elkaar vijzen lijkt me nogal moeilijk en vind ik ook riskant

 

Kan ik dit toestel best gewoon terug naar de winkel brengen, of kan ik hier zelf misschien iets aan doen? 

indien nuttig kan ik een geluidsopname van het schertsend geluid uploaden. 

Alvast bedankt!

 

Anthony

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.