Ga naar inhoud

Firefox toont af en toe een laadsymbool


JDAV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dus je krijgt ofwel het cirkeltje op de tabhoofding (zoals op de afbeelding) ofwel de cirkel in het midden van de pagina.

 

FF-cirkel.jpg

Als het cirkeltje in de tabhoofding draait, zie je dan links onderaan tekst zoals in deze afbeelding?

 

FF-tekst.jpg

 

Ik heb begrepen dat deze tekst niet te zien is als de cirkel draait in het midden van de pagina.

Klopt dat?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen wel een ander probleem. Ik ga hier een beetje uitleg erover geven en dan kunnen jullie me zeggen in welk subforum ik erover kan posten.

Sinds gisteren doet mijn scherm soms raar, op Twitter krijg ik zoals op de foto hieronder. En gisteren heb ik twee keer op mijn scherm blokjes gekregen (grijs, zwart en wit, als ik het me correct herinner.)

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

Problem2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan Firefox eens volledig resetten.

Daarmee worden ook alle plug-ins en extensies verwijderd.

Die ga je nadien opnieuw moeten installeren.

 

Download ResetBrowser

De download start automatisch.
Sla het bestand op (op je bureaublad bvb).

Sluit je firefox.

Klik met rechter muisknop op het bestand ResetBrowser.exe en kies dan voor uitvoeren als administrator om te starten.

Je krijgt dan dit te zien.

 

resetbrowser

Klik nu op de knop Reset Firefox en wacht tot de tool klaar is.

 

Herstart de pc en start dan firefox om te controleren of het resetten enig effect heeft gehad op de problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.