Ga naar inhoud

Firefox toont af en toe een laadsymbool


JDAV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

'k heb zo het idee dat er maar één oplossing is: gewoon alles van FF verwijderen (dus geen 'opfrissen' in dit geval) , Ccleane de resten laten opkuisen en FF er gloednieuw terug op.

 

Overweeg in dat geval of het jou de hele 'operatie' waard is (je bent dus al je addons, bladwijzers,... kwijt) en maak vooraf een herstelpunt (beter nog: systeemkloon) aan zodat je terug kan moest het toch nog geen oplossing bieden.

 

Porrelaar: wat denk je hiervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Passer zei:

'k heb zo het idee dat er maar één oplossing is: gewoon alles van FF verwijderen (dus geen 'opfrissen' in dit geval) , Ccleane de resten laten opkuisen en FF er gloednieuw terug op.

 

Overweeg in dat geval of het jou de hele 'operatie' waard is (je bent dus al je addons, bladwijzers,... kwijt)

Dit is wat de browserreset tool ook doet maar de tool behoud wel de bladwijzers en de opgeslagen paswoorden.

De tool is al 2 maal ingezet maar zonder resultaat.

Ik vrees dat de suggestie van passer dus ook niet veel gaat uithalen maar je kan altijd proberen.

Je kan wel eerst van je bladwijzers een reservekopie maken zodat je ze achteraf kan recupereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k wist niet precies wàt er allemaal behouden bleef bij zo'n 'vernieuwing' en dacht dus: als het niet weg is, zit het misschien wat 'dieper' in de instellingen en in dat geval is een 'clean install' van je FF een oplossing (ben je ondertussen natuurlijk wel alles van jezelf kwijt)

En als het niet lukt, is het een teken dat het aan FF-zelf niet ligt, maar wel  aan je instellingen (van je systeem) of aan de 'interactie' van je systeem met FF (maar begin dàt te onderzoeken...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik gewoon Chrome ga gebruiken. Het gebeurt bij mijn papa ook (die niet bij ons woont) dus ik denk dat het toch iets met Firefox is.

Bij Chrome heb ik geen problemen. Het valt me op dat de cursor een laadsymbool vertoont als ik een andere tab bekijk (als er meerdere open zijn), maar dat is waarschijnlijk normaal. Pagina's laden snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, JDAV zei:

Ik denk dat ik gewoon Chrome ga gebruiken.

 

Lijkt me een goed plan. Ik zag voor jou nog slechts 2 opties:

1. Dat draaiende cirkeltje in Firefox gewoon aanvaarden. Je pc is onderzocht door kweezie wabbit; er is geen malware aangetroffen. Dat moet al een geruststelling voor je zijn. Je schrijft ook dat wanneer je het cirkeltje ziet, het laden van de webpagina niet langer dan normaal duurt.

2. Het draaiende cirkeltje in Firefox ergert je zodanig dat je er vanaf wilt. Dan verwijder je Firefox van je pc en gebruik je voortaan een andere browser.

 

Je lijkt zelf al gekozen te hebben voor optie 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.