Ga naar inhoud

DJ laptop


Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Mijn vorige laptop (macbook pro 15" jaar 2011) heeft het begeven. De reden waarom ik voor een mac ben gegaan is omdat ik nogal veel met muziek werk(voornamelijk mixen met traktor scratch pro). De muziekbibliotheek is momenteel 80 GB groot maar ik ben vrij zeker dat ik ergens een fout heb gemaakt en mijn bibliotheek 2 of 3 keer heb dus pakt dat hij eigenlijk maar 40GB groot is. dus zoveel ruimte heb ik toch zeker nodig. Daarnaast zou ik ook nog een aantal basis games willen spelen zoals Dota 2, prison architect. Een macbook zou ideaal zijn maar dat ligt buiten mijn budget :) dus ben ik op zoek naar een alternatief.

  • Waarvoor heb je een laptop nodig? - Ik zou graag een laptop hebben om muziek te mixen en te gamen.
  • Wat is mijn budget? - ongeveer 1.000 euro zou ideaal zijn
  • Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - geen voorkeur
  • Heb ik al die nieuwe functies nodig? - ik zou zeker 2 usb poorten en een audio jack nodig hebben, en voor het gamen liefst nog een micro jack maar dat lijkt me basis. een goede geluidskaart is wel zeker een vereiste.
  • Welke schermgrootte heb ik in gedachten? liefst 15"
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nee
  • Heb ik nog overige specifieke wensen? - Nope
  • Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - Ik woon in belgië

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Heroo234, 

 

Allereerst onze excuses voor de late reactie. 

 

Deze laptop van ASUS is een uitstekende keuze voor jouw doeleinden: een snel en krachtig systeem die zeker je muziek mixen een aardig potje gamen aankan, dankzij de sterke 1050 videokaart. Wat de audiokaart betreft bevindt deze laptop zich in het hogere segment, daar hoef je je dus geen zorgen over de maken. Het gaat ook om een 15" model. Hij heeft echter één nadeel en dat is dat de SSD van 256 GB natuurlijk niet erg groot is als je later wat grotere games wilt installeren, of meer muziek/van hogere kwaliteit. Als je toch nog liever wat extra opslagruimte wil, kan je kiezen voor deze MSI die net in je budget past. Dezelfde specificaties als de ASUS, maar dan inclusief extra 1TB harde schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.