Ga naar inhoud

laptop laad niet meteen op


naiteki

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn laptop laad niet meer op zoals het moet,

als ik de lader in het stopcontact steek en dan in mijn laptop dan laad hij niet op

ik krijg mijn laptop wel opgeladen op door dit te doen

de lader in de laptop stoppen, de lader uit het stopcontact halen, enkele seconden wachten,

terug in het stopcontact steken

is dus niet zo meteen een probleem maar wel als mijn laptop zijn batterij op 0% komt te staan, dan duurt het wel even voordat hij terug wil opladen

ik denk niet dat het een software probleem is, en met de lader is er ook niets mis

 

mvg naiteki

aangepast door naiteki
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht dus dat er wél iets met je lader mis is. In zo'n lader zit een circuit dat moet opstarten. Dat opstarten gebeurt blijkbaar niet spontaan (heb hetzelfde euvel in een TV van mij)

Waarschijnlijk zul je na verloop van tijd gaan merken dat je truuk steeds minder goed gaat werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Veng zei:

Ik verwacht dus dat er wél iets met je lader mis is. In zo'n lader zit een circuit dat moet opstarten. Dat opstarten gebeurt blijkbaar niet spontaan (heb hetzelfde euvel in een TV van mij)

Waarschijnlijk zul je na verloop van tijd gaan merken dat je truuk steeds minder goed gaat werken

 

ik laat hem al 1,5 jaar zo op werkt nog steeds zelfde :P

maar ik zal is kijken voor een niewe lader te kopen enig idee welke site goedkoop laders verkoopt?

liefste originele lader en geen goedkoop merk dat meerdere aansluitingen heeft daar ben ik niet zo voor

mijn laptop is van het merk asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was handig geweest als je er bij je openingspost even bij had gezet dat je dit al anderhalf jaar zo doet:). Dat verandert overigens niets aan mijn mening dat je als eerste je adapter moet verdenken.
Wil je een orignele (zou wel mijn keuze zijn maar niet het goedkoopst), chat dan even met een medewerker van asus voor het juiste exemplaar: https://www.asus.com/NL/support/

Rechtsonder zit het chatvenster.

aangepast door Veng
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.