Ga naar inhoud

Update 1803


Theo2602

Aanbevolen berichten

Het wordt verwarrend als je een vraag stelt over de laptop, terwijl je nu een afbeelding van je desktop pc laat zien.

Eerst een opmerking over je laatste afbeelding: De map Windows kan best 39,4 GB groot zijn. De map Windows10Upgrade is iets totaal anders dan de map windows.old. Bovendien is de map Windows10Upgrade bij jou vermoedelijk niet 15,3 GB groot, maar slechts 15,3 MB. Controleer dat even.

 

Dan over de computer waar nog steeds de map windows.old aanwezig is. Klik met de rechter muisknop op Windows.old en klik dan op Eigenschappen. Noteer dan de grootte van die map en vermeld die in een volgende reactie. Let goed op of het MB of GB is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, mb maar daar dacht ik zelfs niet aan. Daar is wel de OLD verdwenen! Het is zo dat ik in de dag, meestal, in de 'studio' zit. En daar staat mijn desktop enz. Maar als ik voor in de eigenlijke woonplaats zit, en ik wil iets opzoeken, gebruik ik de laptop. Maar ik kan wel begrijpen dat dit soms verwarrend kan zijn, daarom gaf ik duidelijk aan dat ik aan de desktop zat en de vraag voor de laptop was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

modbreak:  Theo, dit was je beginpost:

Op 18-5-2018 om 11:02, Theo2602 zei:

Gisteren plots de update 1038 1803 van W10 gekregen op de desktop

We gaan ons dus hier, in dit topic, ook aan de DESKTOP houden, anders wordt het te verwarrend.

Wil je ook vragen over je laptop, maak dan een apart forum over de laptop aan.

(verklaring: zie volgende posts)

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens in die eerste zin stond:

  •  
  •  
  •  
  • Lid
  • 11
  • 589 berichten

Gisteren plots de update 1038 1803 van W10 gekregen op de desktop, daarna ook op de laptop opgevraagd. Bij deze laatste duurde dat vijf uur! En wat is er veranderd? Sneller is hij zeker niet geworden.

 

('k heb wel even je grote 'T' verwijderd - Passer)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, porrelaar zei:

Dan over de computer waar nog steeds de map windows.old aanwezig is. Klik met de rechter muisknop op Windows.old en klik dan op Eigenschappen. Noteer dan de grootte van die map en vermeld die in een volgende reactie. Let goed op of het MB of GB is.

Graag nog een antwoord op bovenstaande vraag. Vermeld daar even bij of het om de laptop of de desktop pc gaat. Voor jou zal het duidelijk zijn, maar wij, helpers, hoeven niet van woonkamer naar studio te lopen en wij zien het dus niet voor ons met welk apparaat jij bezig bent.

 

Het gaat in dit hele topic al afwisselend over laptop en desktop, omdat jij je afvroeg waardoor sommige verschillen (bijvoorbeeld de grootte van de map Windows) veroorzaakt werden, of waarom op de ene computer de map windows.old al verdwenen was en op de andere nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel voor dat je hier enkel de vraag stelt voor uw desktop en niet over laptop.

Heb je een vraag over de laptop , maak dan een nieuwe topic zodat alles en voor iedereen duidelijkheid geeft.

 

@porrelaar

 Je mag intussen die map windows.old wel verwijderen. Dat kan niet via rechtsklikken > Verwijderen. Gebruik daar deze handleiding voor: https://www.gratissoftwaresite.nl/snel-ruimte-vrijmaken-10-20-gb-na-windows-10-upgrade

Wanneer je een vinkje zet voor Vorige Windows-installatie(s), zal ook windows.old verwijderd worden. 

Dat is een handige nieuw onderdeel van Windows 10

Werk wel traag maar dat was vroeger ook zo als het om Windows 10 update gaat.

Zo ziet je maar dat er wel degelijk veranderingen zijn gebeurd maar je merk niet altijd op.

Opslag stond vroeger ook maar nu is dit bijgekomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.