Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

velibor67

Windows 10 versie 1809 backup mislukt foutcode 0x80070013

Aanbevolen berichten

Met de rechtermuisknop op start en dan Windows PowerShell (admin) klikken
Onderstaande regel per regel kopieren en PowerShell achter > plakken

net stop wuauserv
net stop cryptSvc
net stop bits
net stop msiserver

Wacht tot het klaar is en dan onderstaande daar ook doen.

ren C:\Windows\System32\catroot2 catroot2.old
ren C:\Windows\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old

Wacht tot het klaar is dan onderstaande doen

net start wuauserv
net start cryptSvc
net start bits
net start msiserver

Daarna niks meer doen en wachten en je zal dan een nieuwe update krijgen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

euh... ik kan hier even niet volgen: Velibor67 start een topic en beschrijft zijn/haar probleem en dan zegt Beauf dat het opgelost is. (hè???)

en Velibor67 lijkt het te bevestigen: "inderdaad, versie 1809"...

'k denk toch dat ik ergens iets mis... ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@velibor67

Zou je ons ook eens kunnen uitleggen hoe het dan komt dat Beauf in dit topic meldt dat het probleem opgelost is door Microsoft ? Kennen jullie elkaar ? Of zijn deze twee accounts van dezelfde persoon ? Wij zijn benieuwd ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      38.932
    • Meeste online
      1.622

Nieuwste lid
    laurens offringa
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
      Geachte heer Karel ,
      Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
      Heeft u daar een oplossing voor ?
      Met vriendelijke groet,
      Frans v. Wessel
    • Door kris260862
      Ik werk met Windows Live mail in Windows 7. Ik ben intensief actief in de wereld van de Dierenbescherming en heb een indrukwekkend archief opgebouwd sinds 2010. Ik heb geen enkele wijziging durven aanbrengen in mijn gebruik de voorbije jaren uit schrik alles kwijt te spelen. Ik neem wekelijks een backup op externe disk maar zie dat sommige mails met .eml kunnen gelezen worden en dat er veel folders zijn met wlmail.fol die ik niet kan openen. Wat moet ik doen om al mijn mails te saven op een externe disk zodat alles terug kan gelezen worden of gerecupereerd in geval van een crash. Ik vind geen duidelijk antwoord op mijn probleem op het internet en het is allemaal zoooo ingewikkeld dat ik amper iets durf uit te proberen. Al mijn archieven mogen absoluut niet verloren gaan want ik zit met duizenden mails.
    • Door desy
      Hallo, Ik heb een Aspire E1-571 uit 2013. Ik heb geen externe c schijf om back-ups te maken. Welke c schijf raad u aan om te kopen opdat ik mijn foto's, documenten, muziek etc over kan zetten?

Dank Desi
    • Door IE8
      Met AOMEI Backupper Professional een systeembackup gemaakt.
      Nu vraag ik me af hoe die backup teruggeplaatst kan worden indien mijn pc niet meer opstart ???
    • Door ItsJarno
      Beste Helpforum leden,

Ik heb een probleem met mijn PC.
      Alles werkt perfect en hij doet het goed.
      Alleen als ik iets installeer, en ik start me computer vervolgens opnieuw op...
      Dan lijkt het alsof die er een soort backup in zet.
      Alsof er een standaart versie op zit die die steeds opnieuw terug zet.
      Ook moet ik iedere keer opnieuw bijvoorbeeld een account aanmaken op een game dus iedere keer opnieuw beginnen.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
      Jarno
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.