Ga naar inhoud

Geluid doet het niet


Mike9090

Aanbevolen berichten

Mijn pc had net een storing en toen was hij gecrashed, maar toen ik weer youtube opende en een video ging kijken kwam er geen geluid. Ik heb gedrukt op geluidsproblemen oplossen maar er is niks gebeurd. Het ligt niet aan mijn oordopjes want ik kan wel horen op mijn telefoon. Mijn geluid staat niet uit en ook niet op de verkeerde instellingen voor het afspelen van geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we gaan even controleren of je systeemherstel wel actief is. (*)

> klik links op je windowsknop en typ configuratiescherm

> In het volgend scherm is rechts boven een zoekscherm waar je intypt: systeemherstel

> je krijgt hier (links) enkele opties, oa een hoofdoptie: systeem - klik dit open

>het volgende scherm geeft je een optie Systeembeveiliging  (links)- klik dit open

> je krijgt dan dit scherm:   image.png.93f336c66fe9312a50e84dca915304d5.png (in het onderste vakje staan natuurlijk de gegevens van jouw systeem) - klik het tabblad Systeembeveiliging open.

Ga daar op zoek naar je C-schijf en kijk of die op Ingeschakeld staat.

 

Ik vermoed dat die achteraan op uitgeschakeld staat - maar vertel het maar even?

 

(*)moest het niet actief blijken, dan is het terugzetten van een herstelpunt natuurlijk ook uitgesloten omdat er geen gemaakt werden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel dat eerst dan maar een in - het helpt je wel niet voor het verleden,maar dan toch wel voor de toekomst.

 

Klik daarom je C-schijf aan, ga dan rechts onderaan naar configureren.

Kies dan voor Systeemherstel inschakelen en voorzie (onderaan) een 80/100 Gig als ruimte voor je herstelpunten.

(euh: hoe groot is je systeemschijf? - reken op een 15% van je C-schijf))

 

Maar goed, daarmee is je geluidsprobleem nog niet van de baan. 'k ga even afwachten of er hier mensen komen opdagen die je kunnen helpen op dat terrein - en anders probeer ik hulp voor je te gaan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.