Ga naar inhoud

Geluid doet het niet


Mike9090

Aanbevolen berichten

Op 25/12/2018 om 03:53, Mike9090 zei:

Mijn pc had net een storing en toen was hij gecrashed, maar toen ik weer youtube opende en een video ging kijken kwam er geen geluid. 

Altijd fijn als je wat meer info geeft over die storing en crash .

Werkt het geluid enkel niet op Youtube of........????

 

Als je op Youtube een filmpje met geluid afspeelt klik dan eens met de rechtermuisknop op het geluidsicoon rechts beneden naast de tijd en datum en kies in het menu dat je dan krijgt voor volumemixer openen. je ziet dan onderstaande. Wat zie jij bij Het af te spelen geluid?

 

2018-12-26_17h53_39.png.6cf1d7134af7dcdf773751e78ff9bfab.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele (normaal overbodige) vragen, maar kijk het toch maar eens na:

 

- heb je externe boxen: kijk na of het aan/uit-knopje op Aan staat, haal de stekker even uit je system en plug hem terug in

- heb je een toetsenbord met een toets om je geluid stil te zetten: staat het niet op uit?  (al denk ik het niet, anders zou je plaatje greyed-out zijn)

 

Als dit in orde is, probeer dan even het volgende: ga naar Apparaatbeheer, naar Geluid en verwijder daar eens het geluidapparaat.

Start je systeem VOLLEDIG terug op (= niet in standby of hybernation, wel met Computer Afsluiten), start hem opnieuw op.

Windows zal nu je (niet meer geïnstalleeerd) geluidapparaat vinden en het  opnieuw gaan installeren.

 

Lukt iets van deze dingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met externe boxen ook oordopjes bedoelt dan wel, maar anders niet. En op mijn toetsenbord zit wel een knop alleen ik gebruik die instelling niet dus opent hij microsoft support. En als ik die indruk veranderd dat ook in mijn geluid rechtsonder. Fijn dat deze site wat je getpyt hebt opslaat trouwens. Maar ik heb mijn geluidsapparaten (oordopjes en de ingebouwde speaker) verwijderd en mijn pc helemaal afgesloten en nu doet hij het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.