Ga naar inhoud

Windows licensie verloopt binnenkort


Mike9090

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vertel eens, hoe ben je aan een "voorlopige" licentie gekomen?

 

  1. Gaat het om een pc die je nieuw hebt aangekocht met een voorgeïnstalleerde Windows 10?
  2. Gaat het om een pc waar eerder een legale Windows 7 of Windows 8.1 op stond en waarop je een upgrade naar Windows 10 hebt uitgevoerd?
  3. Gaat het om een pc die je als 2de hands hebt gekocht en waarop Windows 10 geïnstalleerd stond?

Graag een duidelijk antwoord.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze laptop van mijn neef gekregen een tijdje terug, maar ik heb hem (als dat er iets mee te maken zou kunnen hebben) ook ge reset omdat ik een virus had. Windows 10 stond er toen ik de laptop kreeg al op. Ik heb de stappen voor speccy gevolgd maar er kwam steeds 'Error connecting to publishing server' (Heb hem per ongeluk op Engels gezet maar ik ben redelijk goed in Engels dus ik ben heel zeker dat ik de goede stappen heb gevolgd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het een laptop waar destijds bij aankoop (je neef) Windows 7 of 8.1 op stond?

5 minuten geleden, Mike9090 zei:

Ik heb de stappen voor speccy gevolgd maar er kwam steeds 'Error connecting to publishing server' (Heb hem per ongeluk op Engels gezet maar ik ben redelijk goed in Engels dus ik ben heel zeker dat ik de goede stappen heb gevolgd)

Niet opscheppen over je taalvaardigheid , want dat doet hier niets ter zaken. Gewoon doen wat de opdracht is en dan loopt dat als een tiereliertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei komt er een error, dus nee dat kan niet.


Over dat model weet ik niet zeker of dit het is maar toen ik op internet keek zag ik dat je die zo kon vinden en dit lijkt het meeste op iets over het model: Type 20G8-S0HH00 S/N LR 06V3XA 16/10

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Mike9090 zei:

Zoals ik al zei komt er een error

De afbeelding die un plaatste in je openingspost is geen error maar een mededeling.

 

Merk en modelnummer kun je niet op het Internet zoeken, doch kun je aflezen op een label dat meestal aan de achterkant van je laptop te vinden is.

 

En hoe zit dat nu eigenlijk met die Speccy log? Als je niet bereid bent om mijn verzoeken tot meer info in te willigen dan geraken we hier geen enkele stap vooruit. Ik zie het niet zitten om alles tien keer opnieuw te vragen hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou omdat jij blijkbaar niet kunt lezen. Die error is van Speccy en dat modelnummer heb ik niet op internet opgezocht. Als je niet eens de moeite neemt om goed te lezen help dan niet. Als je zo doet wacht ik wel op iemand die wel wilt helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor wacht maar op iemand die van je aanneemt dat je op het Internet gevonden hebt wat het merk van je pc is en om welk modelnummer het dan gaat.

Je bent ne straffe hoor!!!!

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.