Ga naar inhoud

Automatisch herstel loop


Mario Mewis

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Passer zei:

Mario,

 

Mario, zie je door de bomen het bos nog wel?

Want we (degenen die hier mee actief zijn in je vraag) zijn tot de slotsom gekomen: WIJ hebben nog wel overzicht, maar of jij ook nog wat overzicht hebt: daaraan begonnen we te twijfelen.

 

Daarom: als jij het nog ziet zitten, gaan we meer geordend en stap voor stap verder - en niet meer stap door stap :) - zodat jij ook nog wat zicht op je eigen vraag houdt.

 

Wat denk je?

Strak plan 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Mario Mewis zei:

ik heb beetje het vermoeden dat deze herstel-loop begonnen is na een of andere windows-update.

Daar ga ik al van in het begin van uit.

 

Voer daarom in deze volgorde de mijn instructies uit van...

  • vrijdag 11u54
  • Donderdag 11u38

 

Ik kom hier niet meer tussen zolang dit niet afgehandeld is. Voor de rest mogen jullie van de os op den ezel blijven springen zoveel jullie maar willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb via media creation tool een windows.iso bestand gebrand op dvd-schijf. Heeft dit enkel het Windows-besturingssysteem gebrand of ook al mijn persoonlijke programma's en instellingen inbegrepen?

Als ik later nog eens tegen pc-problemen aankom, kan ik deze iso-schijf (image) dan gebruiken om weer op te starten, zonder alles opnieuw te moeten configureren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.