Ga naar inhoud

Printer koppelen met Telenet-modem


J. Claes

Aanbevolen berichten

Oké Droske, ik was van mening dat wat gisteren gedownload werd met de printer heeft te maken en dus niet met de scanner. Omdat de software van de scanner pas vandaag werd gedownload. Maar verkeerd gedacht, dus 😜 Ik zal dit straks proberen en je op de hoogte houden. Hopelijk hebBen we deze keer wel succes 😉 Beste groetjes intussen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, J. Claes zei:

Oké Droske, ik was van mening dat wat gisteren gedownload werd met de printer heeft te maken en dus niet met de scanner.

Dat is inderdaad ook zo.

Vandaag heb ik je de link voor de scanner gegeven. Ik had die scannerdriver gisteren al gedownload (om te inspecteren) maar u nog niet.

Ik heb de indruk dat je in de war bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is geen foutmelding. Er wordt hier om een actie van u gevraagd.

Klik op Select scanner en dan zou je de Canon scanner moeten kunnen selecteren.

Ik denk dat je me het verkeerde venster toont en dat je hier al iets ondernomen had zoals bv Test Connection en dat je daarna een foutmelding kreeg maar die heb je dan niet getoond.

 

15 uren geleden, J. Claes zei:

Niet te geloven, maar deze keer is Droske opnieuw de helpende hand geweest, waarom ik wederom enorm bedank. 

Je hoeft dat niet telkens te herhalen hoor, anderen doen ook hun best.

 

Toevoeging: Enkele berichten hebben elkaar gekruist waardoor de verwijzingen niet meer overeenstemmen.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.