Ga naar inhoud

Printer koppelen met Telenet-modem


J. Claes

Aanbevolen berichten

Je plaatst nu vier afbeeldingen na elkaar in een afzonderlijk bericht. Gelieve ze in het vervolg samen in één bericht te plaatsen. Ik stel nu vast dat dit me de vorige keer al op het verkeerde been heeft gezet.

Ik ga mijn dag nu afsluiten. Morgen bekijk ik de afbeeldingen zodra ik er de tijd voor heb en zal ik je verder adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel de resolutie van je fotocamera eens een pak lager in. Ik weet zeker dat je dan probleemloos meerdere foto's kunt plaatsen in één bericht.

 

Je scandriver installeren:

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Geen flauw idee hoe ik de resolutie van mijn smartphone lager moet instellen;
 
- De printer staat AAN en staat NIET in slaapstand;
 
- De IP instellingen werden opnieuw nagezien 
;
 
- Hierna vind je de gevraagde foto;
 
- Vervolgens heb ik opnieuw connectie trachten te maken met de scanner, doch dit lukt me vooralsnog niet.

11344F0F-2D53-4828-9CD9-F355E718301D.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, J. Claes zei:

Geen flauw idee hoe ik de resolutie van mijn smartphone lager moet instellen;

Ik weet niet over welke smartPhone je beschikt. Bij sommigen kun je dat instellen, bij anderen misschien niet. Wel kun je de grootte van een reeds gemaakte foto verkleinen: https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/resolutie-instellen-in-camera-van-galaxy-a51/td-p/3059459

Het kan ook met het simpele programma Paint, van zodra je de foto's op je computer hebt opgeslagen. Nog makkelijker is gebruik te maken van het Knipprogramma of het Knippen en aantekenen in Windows 10. Ik denk dat ik dat eerder al heb gezegd maar we gaan hier niet verder op in want dan wijken we af van onze basis.

 

Heb je dat IP adres in onderstaand venster zelf ingevoerd of heb je het laten staan zoals het werd getoond?

11344F0F-2D53-4828-9CD9-F355E718301D.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/8/2021 om 11:06, droske zei:

Stap10  -  IP adres: bv  192.168. 0.100 (dit laatste getal mag een waarde zijn tussen 100 en 254)

Stap11 - Subnet mask: 255.255.255.0

Sap12 - Gateway adres: 192.1680.1

- Dit soort berichten en foto’s wordt gemaakt met de smartphone, in welk geval het ook interessant is om dit ineens te verzenden met de smartphone;

 

- De instellingen zijn blijven staan conform je bericht van 5/8 om 11u06.

aangepast door J. Claes
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.