Ga naar inhoud

Printer koppelen met Telenet-modem


J. Claes

Aanbevolen berichten

Natuurlijk kan ik al die schermen niet open laten en dien ik deze te sluiten, waarom ik na je vraag meteen terug aan de slag ben gegaan en toen heb ik ook zelf vastgesteld dat er niets meer te openen is in tegenstelling tot bij eerste scherm. 


Maar ik zal het nogmaals proberen en het resultaat hier posten. 

aangepast door J. Claes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad goed nieuws.

En de oplossing wordt je door Windows aangereikt : Netwerkdetectie inschakelen in Netwerkcentrum.

 

- Instellingen openen. (zoekvak rechts onderaan : instellingen.)
- Klik op Netwerk & Internet.
- Klik op Ethernet, dan op netwerkcentrum.
- Geavanceerde Instellingen voor delen ->
- Selecteer onder 'Netwerkprofiel' "Privé" (als dat niet ingeschakeld was) om je computer (en de andere, idem) vindbaar te maken op een netwerk dat je vertrouwt en toestaat, en andere gebruikers om de printer te gebruiken of toegang te krijgen tot bestanden die je mogelijk deelt.

 

Hierna vind je een screenshot van mijn pc en hoe het er zou moeten uitzien.

 

Ik ben nu weg voor een vergadering met goede kameraden. Tot morgen en succes! En mogelijks kan @droske je vandaag nog verder helpen indien nodig.

 

 

Knipsel.thumb.PNG.8d9351d2beadce73297550fb8af6fc29.PNG.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, J. Claes zei:

Dit kan ik je niet onthouden...

Knipsel 7.PNG

 

Ongelooflijk. Ik had het moeten opgemerkt hebben in het Speccy snapshot. :blush:

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik niet altijd vlug antwoord, maar ik moet ondertussen ook wat werken......

 

Kan je, nadat je je pc eens heropgestart hebt, :

- Een nieuwe IP scan uitvoeren en het resultaat tonen;

- Een nieuwe afbeelding van je Netwerk;

- Als je in het zoekvak "printers" intypt, wat krijg je dan als resultaat? (er verschijnt een nieuw tabblad, voorbeeld hierna).

 

 

Printers-en-scanners-1068x773.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.