Ga naar inhoud

systeemherstel werkt niet


mercury2001

Aanbevolen berichten

Dus eigenlijk is er maar één (echt) probleem: je trage Firefox?

(want als dàt opgelost is, heb je op dit ogenblik (herhaal: op dit ogenblik) geen nood meer aan een systeemherstel?

 

Voor dat FF-probleem zou ik dan iedereen willen verwijzen naar het andere topic, apart over FF, en voorstellen van (wat dus FF betreft) daar verder te gaan:

https://www.pc-helpforum.be/topic/77046-zeer-traag-opstarten-firefox-na-update/

 

 

Laten we het dan hier houden over je systeemherstel:

a. maakte je (zoals p38cyq ook al zei) al een nieuw herstelpunt aan en zette je dat al eens terug?  (dit voor het geval je toch bij systeemherstel wil blijven ipb vraag b)

b. systeemherstel staat erom bekend geregeld wel eens niet te lukken - dus opnieuw even de vraag: waarom niet werken met een systeembackup?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dan : er zijn verschillende freewareprogs die gekend, betrouwbaar zijn.

Zelf gebruik ik de freewareversie van EaseUS backup and restore (enfin: nu de pro-versie gezien ik een half jaar geleden een key-voor-een-jaar op een site kon vastkrijgen. - maar het enigste verschil voor het maken van zo'n systeembackup zit hem in het wat sneller gaan dan bij de freewareversie, dus dat is niet onoverkoombaar.

Wil je dat ook gebruiken, dan kan ik je eventueel 'de weg wijzen',

Wil je liever een ander programma gebruiken, wacht dan op mensen die zo'n ander gebruiken en die je daar dan bij kunnen helpen.

goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.