Ga naar inhoud

systeemherstel werkt niet


mercury2001

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, droske zei:

Mijn desbetreffende mening wordt nu dan eindelijk toch in acht genomen? ^_^

 

En waar moeten we jouw desbetreffende mening in dit topic vinden ? Zie nergens een bericht van jou waarin je verwijst naar een malwareprobleem en het eventueel uitvoeren van Farbar ? Of vergis ik me ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, droske zei:

Was dat nu echt niet eerder mogelijk?

 

Tja, alles is mogelijk. Maar als men eerst kiest voor andere oplossingen, is dat even legitiem. Oplossen van problemen is nu eenmaal een verhaal van stapjes die elkaar opvolgen. Lukken de stapjes niet dan wordt er uitgekeken naar andere mogelijkheden. Wat ook hier dus gebeurd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al iemand opgevallen dat er in de normale boomstructuur van Windows zijn " Bureaublad" -  de naam "Desktop " (met het juiste mooie icoontje) heeft? Engels? Normaal? (rode kader)

Waarom alles in het Nederlands zoals het hoort en dan ineens ...

ScreenShot005.thumb.jpg.70f15380bb941b9eea230272c96ca42f.jpg

Zou eens graag willen zien wat er staat als ie  "Locale schijf (C)) open vouwt "? (groene kader) en dan "Gebruikers  >> naam van de eigenaar computer (bv. Piet,Poll, Jef ? .... ) >> staat daar ook "Desktop" ????

Of... onderaan deze in,deze kolom, vrije ruimte >> rechts klikken >> kiezen , vinkje zetten "alle mappen weergeven" dan komt gebruikersnaam in de "boomstructuur" te staan.

Staat daar ook "Desktop" ?

ScreenShot005.jpg.a89b508271933c8fc6a724461938c665.jpg

 

Nog een mogelijkheid ter controle en zoals het hier staat - duidelijk "Bureaublad" merk op: dat mijn persoonlijke mappen verplaatst werden naar een tweede interne SSD (data D) en niett naar een tweede partitie op schijf "C"

ScreenShot020.jpg.9508f492984125faa60ebee4e395afd2.jpg

 

Het is niet normaal dat alles correct in het Nederlands wordt weergegeven bij TS en ineens staat er daar een vreemde luis tussen = "Desktop"?

 

Ook staat er bij mij en bovenaan bij " Snelle toegang" klaar en duidelijk (met het mooie bijhorend icoontje) "Bureaublad" en niet "Desktop" en dit is niet het geval bij TS.

Nu kan het wel zo zijn dat TS "Bureaublad aka Desktop" heeft "losgemaakt van snelle toegang, dat weten we dus niet!

ScreenShot005.jpg.1a73a2bf3e6545302b03f1178350bba8.jpg

 

 

Dat is wat mij opgevallen is of daar wat mis loopt ???

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, kape zei:

En waar moeten we jouw desbetreffende mening in dit topic vinden ? Zie nergens een bericht van jou waarin je verwijst naar een malwareprobleem en het eventueel uitvoeren van Farbar ? Of vergis ik me ?

Je heb het niet begrepen kape.

Ik had je mijn boodschap liever via pb bezorgd om hier niet in dit topic te moeten inbreken maar sinds ik als moderator ben afgezwaaid kan ik geen pb berichten meer verzenden. Alhoewel ik al een twintigtal berichten uit mijn INBOX heb verwijderd blijf ik geconfronteerd worden met de volgende melding:

afbeelding.png.f16788157876225ad75389aeb28e382c.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, droske zei:

... maar sinds ik als moderator ben afgezwaaid kan ik geen pb berichten meer verzenden. Alhoewel ik al een twintigtal berichten uit mijn INBOX heb verwijderd blijf ik geconfronteerd worden met de volgende melding:

Dat komt omdat je als moderator tot 500 pb's kon opslaan en als gewoon lid is dat beperkt tot 50.

Je zal er dus nog enkele (ongeveer 350) moeten verwijderen voor je weer pb's kan versturen of ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de screenshots is te zien dat systeemherstel faalt bij iClouddrive. Wat je kan proberen is iClouddrive verwijderen, vervolgens een systeemherstelpunt aanmaken en die proberen terug te plaatsen. Verschijnt er een andere foutmelding, geef die dan even door.

aangepast door Maxstar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/10/2021 om 11:48, p38cyq zei:

Suggestie: Als je nu eens CloudDrive zou verwijderen van je systeem, daarna een herstelpunt aanmaken en dan eens systeemherstel uitvoeren?

 

@Maxstar, bedankt, werd reeds gisteren gesuggereerd aan TS.

@mercury2001, probeer eens?

Verder zit je daar met een progje (of alleszins restanten hiervan) dat niet echt koosjer is (Popcorn), voorzichtig hiermee. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.