Ga naar inhoud

systeemherstel werkt niet


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo, helaas, systeemherstel werkt nog steeds niet, zie de bijlage. Ook terug dezelfde problemen met het zeer traag opstarten van Firefox. outlook bvb geeft geen problemen, vluggensvlugge opstart, ook mijn andere browser, IE11 (nog steeds in gebruik camera bewaking) start heel normaal op, dit ter info, mvg, Alain

2021-10-16_10-40-04.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je dus gedaan hebt is je Windows-zelf vernieuwen, mèt behoud van je eigen bestanden, gegevens, instellingen,... :

 

Op 14/10/2021 om 10:09, p38cyq zei:

Het volgende scherm vraagt je dan wat je wil bewaren : persoonlijke bestanden én apps uiteraard

 

en blijkbaar zit de oorzaak van het euvel dus in die eigen dingen die je bewaard hebt.

 

'k vind dat het we nuttig zou zijn even op de vraag van Clarkie te antwoorden:

Op 14/10/2021 om 06:05, clarkie zei:


Je wil een herstelpunt terug zetten? Dat betekent ook dat er nog een probleem is?

welk? Misschien heeft het een met het ander te maken?

 

Of anders gesteld: waarom wilde je een herstelpunt terugzetten? (wat was fout aan je systeem, dat je een herstelpunt wilde terugzetten?)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, nee hoor, de problemen met het zeer traag opstarten van Firefox zijn terug begonnen na die laatste windows update, die heb ik via systeemherstel willen verwijderen , maar met die foutmelding. Ik heb nu in mijn wekelijkse back up het desktop.ini bestand terggezet op mijn bureaublad, terug systeemherstel uitgevoerd en nu onderstaande foutmelding, mvg, Alain2021-10-16_10-54-51.jpg.5ce5bc384eeaa134d4da4c4500644073.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Passer zei:

en blijkbaar zit de oorzaak van het euvel dus in die eigen dingen die je bewaard hebt.

 

Ik denk dat @Passer in de goede richting zit, en ook @ictknecher gaat naar dezelfde redenering.

CloudDrive is een app (niet van Windows), en als die corrupt zou zijn kan dit moeilijkheden opleveren.

 

Suggestie: Als je nu eens CloudDrive zou verwijderen van je systeem, daarna een herstelpunt aanmaken en dan eens systeemherstel uitvoeren?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.