Ga naar inhoud

systeemherstel werkt niet


mercury2001

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, mercury2001 zei:

Hallo, een probleem met systeemherstel, pc kan telkens niet worden hersteld naar een van de vorige herstelpunten, ik krijg telkens de opmerking , zie de bijlage

systeemherstel.jpg


Je wil een herstelpunt terug zetten? Dat betekent ook dat er nog een probleem is?

welk? Misschien heeft het een met het ander te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, na een update van Firefox zijn er opnieuw problemen met het enorm traag opstarten van de browser, van Passer heb ik info gekregen om de browser op te kuisen, dit werkte perfect tot dat ik de pc een paar keer had opgestart, dan dit euvel zich opnieuw voor, vandaar dat ik systeemherstel wilde uitvoeren met als gevolg die foutmelding, mvg, Alain

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Alain, ik vermoed dat je systeem ergens corrupt is en onmogelijk te herstellen.  

 

Een zeer efficiënte manier om dit op te lossen, duurt ongeveer 1/2 uur :

 

Download de media creation tool: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209
Voer deze tool uit en kies " Upgrade deze pc".
Selecteer de optie "behoud al mijn files en apps"
Klik "update".

 

Dit is een meer omslachtige methode maar je Windows OS zal opnieuw 100% in orde zijn.

Maak wel voor alle zekerheid een backup van al je files, en zeker geen systeem-backup gezien deze laatste corrupte bestanden bevat

 

Meer info vind je hier : https://www.techspot.com/guides/1764-windows-repair-keep-all-your-files-intact/

aangepast door p38cyq
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb dus die herstel/update van Windows uitgevoerd , zoals hierboven beschreven; alles terug ok voor het ogenblik, Firefox start weer normaal op.

Systeemherstel kan ik nog niet testen, al mijn herstelpunten zijn verdwenen na die update. Heb er nu een aangemaakt, ik probeer het deze week nog eens uit.

 

Allen van harte bedankt voor de hulp,

mvg; Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.