Ga naar inhoud

Terug naar 21H2


Leono

Aanbevolen berichten

Laat HP uw product zoeken“.

Dat had ik natuurlijk al geprobeerd.

Maar dan komt er al gauw een HP „app“ ter sprake.

Laat ik nu net voorafgaand aan deze driver zoekactie langdurig bezig geweest zijn om alle HP spyware „apps“ kwijt te raken.

Ik zit al een jaar met zeer hardnekkige onverwijderbare HP spyware die ik bij iedere malware scan tegenkom. Ik heb er een topic over geopend op een ander computerforum. Zonder resultaat.

En toen stuitte ik eergisteren toevallig op een inspirerende YouTube video die dit thema aankaartte.

En voor het eerst sinds een jaar is het mij nu gelukt die voorgeïnstalleerde spyware weg te krijgen. Ik hoop definitief.

Ik sta dus niet te springen om een HP „app“. Temeer daar ik weer een overbekende „app“-naam tegenkwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal wat ictknechter schrijft. Daar was ik ook net achtergekomen.

Onder Besturingssysteem kies je Windows.

Onder Versie kies je Windows 10 versie 1909 (64-bit). Dat is overigens ook de enige keuze die je hebt...

Klik daarna op Wijzigen:

61fd09a711a8d-Ashampoo_Snap_2022.02.04_1

Klik daarna op het plusteken voor Alle drivers:

61fd09fbbdcae-Ashampoo_Snap_2022.02.04_1

Klik dan op het plusteken voor Driver-Netwerk. Dat zijn er 3. Je hebt de bovenste nodig voor je LAN adapter:

61fd0a3c3a1e0-Ashampoo_Snap_2022.02.04_1

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de edele heren ictknechter en Porrelaar,

Vervuld van grote dankbaarheid schrijf ik dit bericht: eindelijk dit vermaledijde stuurprogramma gevonden.

Dankzij uw scherpzinnige blik.

Ik ben er overigens erg dichtbij geweest, want Windows en versie 1909 had ik wel aangeklikt. Waarschijnlijk het plusje niet gezien vanwege de hoog opgelopen paranoia.

Eindelijk, eindelijk, eindelijk.

Een mooie start van het weekeinde!

Nogmaals zeer bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.