Ga naar inhoud

koppeling HD


Theo2602

Aanbevolen berichten

zoals al eerder gezegd: als je per se die inhoud terug zou willen hebben (maar van vrijwel alles staat wel ergens een kopie op het net) moet je linux proberen om de hdd te openen.

windows zag de hd wel, maar kende de formattering niet, dus da's op zich hoopvol.

je kan je pc opstarten met linux zonder je windows in gevaar te brengen, zie:

https://www.ct.nl/workshops/linux-testen-of-proberen-op-je-pc-doe-het-met-een-live-systeem/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik zelf wilde afsluiten, zijn er nog verschillende reacties gekomen. Ik heb dus de betrokken schijf opnieuw aangesloten en screemdumps van alles wat er gevraagd werd. Zie bijlage

 

En over de man van de Linux: stel dat ik met Linux de vestanden kan zien, en zelfs openen, wat doe ik daar dan mee?

 

 

1ste scherm.jpg

2de scherm.jpg

3de scherm.jpg

4de scherm.jpg

5de scherm.jpg

aansluiting.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, ik ben een beetje verward omdat je tot 2 maal toe schreef : "de bestanden zijn onleesbaar" én dat de schijf wel degelijk herkend wordt in verkenner.

Je kan een (gratis) Linux lezer installeren op je Windows systeem, zie hier Access to Ext 2/3/4, HFS and ReiserFS from Windows | DiskInternals Daarmee zou je die schijf wel degelijk kunnen uitlezen - indien ze niet beschermd is.

Dat zie je dan wel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.