Ga naar inhoud

Windows 7 pro blijft hangen op afsluiten..


be_n_ji

Aanbevolen berichten

Beste

 

Ik ben ten einde raad..

Als ik men computer wil afsluiten valt men toetsenbord en muis uit maar de computer blijft draaien en op het scherm blijft er staan afsluiten.

Ik heb volgens mij al alles geprobeerd:

-Clean install van men windows

-Alle updates downloaden

-Dingen veranderen in regedit

-Achterlijke hotfixen download van microsoft waar je niets aan hebt

 

Is er iemand die mij kan helpen? Ik lees dat dit probleem vaak voor komt maar nog niet echt oplossing is voor gevonden.

 

Met vriendelijke groeten

 

Brent

Link naar reactie
Delen op andere sites

'dingen veranderen in regedit': dat klinkt nog gevaarlijker dan het al is, dus, wat bedoel je daarmee...?

druk de pc uit door de aan/uitknop ingedrukt te houden tot alles stopt.

bij de herstart ga je de bios in (met welke toets je dat doet: lees de handleiding of de aanwijzigen op het scherm, meestal f2 of del) en zet de bios terug naar defaultwaarden.

sluit de bios af via de optie 'save and exit' anders beklijft de gewijzigde instelling niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik veranderd heb in men regedit is TimeToKillService van 12000 naar 2000 gebracht omdat ik gelezen had dat het bij sommige mensen zo verholpen was maar bij mij dus niet. De bios terug naar de defaultwaarden zetten heb ik ook al geprobeerd maar hij doet het nog altijd niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt windows voor de rest wel normaal?

Geen problemen bij het opstarten of herstarten?

Als je de aan/uit knop ingedrukt houdt tot de pc uitvalt, blijft hij dan uit?

 

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden axtra's uit.

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.