Ga naar inhoud

Moppen tappen


stegisoft

Aanbevolen berichten

 

Fredje heeft een pracht van een job, verdient goed zijn boterham en gaat twee dagen in de week tennissen en elke zaterdag gaat hij golven.

Zijn vrouw dacht "hij werkt zo hard", dat toen hij jarig werd, ze hem trakteerde op een bezoekje aan de plaatselijke stripclub.

Op voorwaarde dat ze hem zou ze vergezellen.


De portier van de club begroet hen en zegt: "Hallo Fredje! Hoe gaat het?"
 

Zijn vrouw kijkt verbaast en vraagt aan Fredje of hij hier al eerder geweest is.
"Nee", zegt Fredje, "hij is ook lid van mijn tennisclub!"

 

Als zij plaats hebben genomen vraagt de serveerster of Fredje het gewoonlijke wil drinken en brengt hem een wijntje.

Zijn vrouw zit te draaien op haar stoel en vraagt: "hoe wist zij dat je wijn drinkt" ?
"Zij herkent mij, want zij werkt ook op de golfclub en na negen holes drink ik altijd een wijntje!", verklaarde Fredje.

Dan komt er een stripper naar hun tafel, slaat haar armen om Fredje en wrijft zich zeer wulps tegen hem aan en zegt:
"Hei, Fredje, wil je zoals gewoonlijke de lapdans, grote vent?"

Fredjes’ vrouw nu helemaal over de haar toeren, grijpt haar tas en stormt de club uit.
Fredje kan haar nog net inhalen als zij in een taxi springt en vlak voor zij de deur kan dichtgooien wipt hij naast haar op de achterbank.

Wanhopig begint Fredje zijn vrouw er van te overtuigen dat de stripper zich moet vergissen en hem aanziet voor een andere man.
Maar zijn vrouw is helemaal klaar met hem.
Zij scheldt hem uit voor alles wat lelijk is.

Dan draait de chauffeur zich om en zegt: “Tjonge Fredje, wat heb je deze keer voor een kreng opgepikt?

 


Fredje's begrafenis is a.s. vrijdag! ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allez vooruit we zijn nu toch bezig ...

 

Een Hollander rijdt naar Vlaanderen en stopt bij een benzinestation met het opschrift: "Win gratis seks bij vullen tank."

Hij vult zijn tank gaat binnen en vraagt zijn gratis seks.
"Ok," zegt de pompbediende, "kies een cijfer tussen 0 en 10."
"7," zegt de Hollander.

"Dat was close. Het was 8 volgende keer meer geluk misschien."

3 weken later stopt diene Hollander weer bij het benzinestation met een collega van hem.

Hij tankt vol en gaat binnen om zijn gratis seks te vragen.
"Geef mij een cijfer tussen 0 en 10."
"2."

 

"Helaas het was drie. Je was er weer dicht bij, blijven proberen zou ik zeggen."
 

De twee mannen vertrekken en zijn collega zegt: "Volgens mij is dat hier dik bedrog en geeft die slimme Vlaming nooit gratis seks.

Hij wil alleen maar meer benzine verkopen."
 

"Toch niet," zegt de Hollander.
"Mijn vrouw heeft hier al twee keer gewonnen."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nen Antwaarpse kwaffeur is fier op zijne papegaai  en zet em in de zomer op een statief voor z’n zaak ...
 
Maar iedere keer als Julieke, een meiske van 20 jaar, voorbij komt,
roept diene papegaai: "Daar sé, … een maske van plezier! "
 
Na een tijdje begint ze dat beu te worden en gaat ze zich beklagen bij de kwaffeur.

De kwaffeur begrijpt haar en beslist de papegaai te straffen  
door hem helemaal zwart te schilderen.

 
"Voilla" zegt hij, "Na ziederoit gelak een mottige krooi en da bleft zolank as dache nie braaf zé ".
 
Als Julie de volgende dag passeert, zwijgt de papegaai in alle talen...

Natuurlijk is ze verwonderd over die verandering en ze zegt tegen de papegaai:
 "Awél groeite smoel, naa édde veul minder klap hé?

 

 

Waarop de papegaai antwoordt:
"Assek maaine smoking aonhem,… dan klap ik ni mé hoeren
!"

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

1259110486_Fijnedaggewenst.gif.a69a461870225017624a5007e1f44ee1.gif

Een honderdjarige met gezond verstand !!

 Honderdjarige.png.9ef8284fac9945fb282f85e0bd07f700.png

Toen een verslaggever de 101-jarige Hetty vroeg wat is het geheim van een lang leven, zei ze:

"Voor een betere spijsvertering drink ik bier. Als ik geen eetlust heb, drink ik witte wijn. Als ik een lage bloeddruk heb, drink ik rode wijn. Als ik een hoge bloeddruk heb, drink ik whisky of cognac. "

Op de vraag van verslaggevers: "En wanneer drinkt u water?",

antwoordde Hetty: "Zo ziek ben ik nog nooit geweest."

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.