Ga naar inhoud

Moppen tappen


stegisoft

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Bert zit op een bank in het park als een zwerver naast hem komt zitten.

De man begint te vertellen.

- Vorige week had ik nog alles: een dak boven mijn hoofd,een kamer voor mij alleen voorzien van radio, TV en computer.

Er was een kok die mijn eten klaarmaakte. Ik kon de ganse dag koffie en thee drinken, mijn kleren werden gewassen en ik kon gratis naar de dokter, tandarts of kine.

- Wat is er dan gebeurd? vraagt Bert, drugs, gokkschukden, een vrouw??

- Nee, zegt de zwerver, ik werd vrijgelaten uit de gevangenis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

2 Antwerpse vrienden

 

Frans zegt tegen Jef:

"Seg moette gaai main vraa ni emme?"

 

Jef antwoordt:

"Neeje joeng, da kannek nie doeng."

 

Frans:

"Mor allee joeng 'k zalle kik doar nie kwoad veur zaain zenne, 'k hem zelf iet nief en joenk op ''t oeg."

 

Jef:

"Neeje, Fraans, 'k pak oe vraa nie over!!!"

 

Frans:

"Is da soems giee schoe waaif of wa?"

 

Jef:

"Joawel, maar ''k em vanzjeleive is nen broemmer van aa gekocht ... en daor emmek oek mieer neffe geloepe dan da'k er em oepgezeete!


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De dokter schreef een gehoorapparaat voor, voor één van zijn oudere patiënten.

De man zag er erg tegenop om zo’n ding te dragen, maar toen hij inzag dat het nauwelijks zichtbaar was, besloot hij het toch te proberen.

Een maand later kwam hij op controle. “Hoe gaat het?” vroeg de dokter.

“Wel, ik heb de afgelopen maand dingen gehoord die ik nog nooit gehoord had.”

“Dat is prachtig!” zei de dokter. “En wat zegt uw familie daarvan?”

“O, ik heb het hen nog niet verteld. Ik amuseer mij rot en ik heb mijn testament al viermaal veranderd.”

 

Een Hollander tankt in België bij een selfservice station. Hij gaat naar binnen om te betalen, gaat naar buiten en komt direct daarna in paniek weer binnen.

"Allez", zegt hij, "nu heb ik mijne wagen gesloten en de sleutels erop laten steken".

"Geen paniek", zegt de bediende, "dat gebeurt wel vaker. U krijgt van mij een schroevendraaier, een doekje en een ijzerdraadje mee.

Met de schroevendraaier duwt u het raamrubber opzij, u doet het doekje ertussen om niets te beschadigen, en met het ijzerdraadje hengelt u het pinnetje van de deur open".

De Hollander is helemaal opgelucht en loopt weer naar buiten.

Vijf minuten later komt een Belg binnen. "Wat ik nu toch heb meegemaakt", zegt hij verbaasd tegen de bediende.

"Nou, wat dan?" vraagt deze.

"Staat er buiten een Hollander met een ijzerdraadje zijn deur open te hengelen!"

"En?" vraagt de bediende, "Dat maken wij hier regelmatig mee!".

"Ja", zegt de Belg, "maar toch niet dat de vrouw in de auto zit en roept: "Beetje naar links, beetje naar links!"

 

Een niet al te nuchtere man zit in een café een kruiswoordraadsel in te vullen en vraagt plots aan zijn vriend : "Vrouwelijk geslachtsdeel, begint met een V en eindigt met een A"
De vriend denkt even na en vraagt : "Horizontaal of vertikaal ?"
De man kijkt even naar de puzzel en zegt : "Horizontaal.."
De vriend denkt even na en zegt dan aarzelend:" ja, ... dan weet ik het ook niet .."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.