Ga naar inhoud

Moppen tappen


stegisoft

Aanbevolen berichten

Een 70 jarige man gaat naar de dokter die hem volledig onderzoekt en dan zegt: "Mijnheer, het is voor mij een compleet raadsel hoe U erin slaagt om zo’n perfecte lichamelijke conditie te hebben, wat is uw geheim hiervoor"?

 

“Niks", zegt de man, "ik ben een gewone man, eet elke morgen spek met eieren, 

ga fietsen en drink s’ avonds een paar Duvels"!

 

"Onbegrijpelijk", zegt de dokter, "misschien is het iets erfelijks, hoe oud was uw vader toen hij overleed"?

 

"Wie zegt dat mijne pa dood is"?

 

"Hoe", zegt de dokter, "wilt U me zeggen dat u 70 bent, en uw vader nog leeft, hoe oud is die dan"?

 

"89 dokter, eet ook nog alle dagen spek, drinkt ook Duvels en is vanochtend nog 60 kilometer met mij gaan fietsen"!

 

"Ongelofelijk", zegt de dokter, "werkelijk ongelofelijk en hoe oud was uw grootvader dan toen hij stierf"?

 

"Wie zegt er dat bompa dood is"!

 

"WAT??? ", roept de dokter uit, "leeft die nog, hoe oud is die dan"?

 

"112, mijnheer de dokter"!

 

De dokter, die nu stilletjes aan van de kaart is zegt dan:

"Ja, ja en nu gaat U me waarschijnlijk vertellen dat die ook spek eet,

Duvels drinkt en met U gaan fietsen is"?

 

"Nee, nee mijnheer de dokter, hij had geen tijd, hij is getrouwd vanochtend"!

 

"Hoe, getrouwd, waarom zou een man van 112 in godsnaam nog willen trouwen"?

 

"Hij wou ook niet", mijnheer de dokter, "maar … het was van MOETEN"!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

 

Een waal uit Luik komt "wielertoeristen" in Limburg.

 

Ik verduidelijk eerst dat hij de Vlamingen voor domme boerkes neemt.

 

Hij stopt met zijn fiets aan een benzinestation in Genk en vraagt de pompbediende : "Wilde kij ne keer doen de plain, svp?"

 

De bediende laat zich echter niet uit van z'n stuk brengen en doet glimlachend alsof hij de fiets voltankt.

 

"En wilde kij ook ne keer de niveau d'huile controleer?" vraagt de Waal.

 

En weerom knikt de pompbediende glimlachend en speelt het spel mee.

 

De Waal, krom van 't lachen, springt op z'n fiets en maakt aanstalten om te vertrekken.

 

Op dat moment geeft de pompbediende hem een serieuze, daverende en klinkende saflet (= oorveeg).

 

" En t'is wat kij nu doen?" vraagt de Waal verschrikt.

 

Antwoord de Limburger met een voldane glimlach: "'t Is kij had uw deur niet goed toegedaan!"

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Brief aan papa. (schitterend!)

Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter. en ziet een brief op het bed liggen. Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen.

Liefste Papa, Ga even zitten als je dit leest... Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend. lk ben passioneel verliefd, en het is best een vriendelijke jongen. ondanks zijn piercings, tattoos en zijn grote moto. Dat is nog niet alles: lk ben zwanger, en Achmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderduikadres, bij de broer van zijn vaders tante.

Hij wil veel kinderen, en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom. En die sluier is echt handig hoor. tegen de zon en tegen de vliegjes... lk leerde ook reeds dat marihuana niet verslavend is. en we hebben besloten het zelf te gaan kweken. voor ons en onze vrienden. Achmed is al actief als tussenhandelaar in cocaïne en XTC en hebben dus ook ons eigen productiebedrijfje.

We zijn echt goed bezig hoor! Het geld hebben we hard nodig. want we zijn nog jong, en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en XTC. en dat spul is hartstikke duur hoor... Haast niet te betalen!

Je zegt altijd dat je van de liefde alleen niet kunt leven. maar omdat Achmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt, kan ik toch ook wat meebetalen. lk vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen aids, zodat mijn Achmed toch nog kan genezen...

 

En papa. wees vooral niet ongerust. ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen. Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen, Je liefhebbende dochter

Sesile

******

 

PS: Papa. ben je er nog, En ben je niet te erg geschrokken? Gekke papa. dit briefje is natuurlijk een grapje!

lk ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. ...

(Het mijne ligt op het nachtkastje..)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een brandweerman komt op zekere dag thuis en zegt tegen zijn lief vrouwtje:

“We hebben sinds vandaag in de kazerne een pracht alarmsysteem met belsignalen!”

 

“Oh ja”, zegt vrouwtje en hoe werkt dat dan?

 

Wel zegt hij:

“Bij het eerste belsignaal trekken we onze jassen aan”.

“Bij het tweede belsignaal dalen we langs de glijpaal”.

“En bij het derde signaal rijden we weg op de autospuit”.

“Ik vind het echt een mooi systeem” vervolgde de brandweerman tegen zijn vrouw “dat moeten we hier thuis ook eens uitvoeren!”

“Bij bel een – trek jij je kleren uit!”

“Bij bel twee spring je in bed”

“En bij bel drie vrijen we de hele nacht!”

 

De volgende dag komt hij weer thuis van zijn werk en schreeuwt:

“Bel één!” en zijn vrouw trok haar kleren uit.

“Bel twee!” schreeuwde hij en zijn vrouw sprong in bed.

“Bel drie!” schreeuwde hij en ze begonnen te vrijen.

 

Even later schreeuwt zijn vrouw “Bel vier!!!”

“Bel vier??? Wat in godsnaam is “bel vier” vraagt de man.

“Meer slang … ” zegt zijn vrouw “je bent nog lang niet bij het vuur!!!”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.