Ga naar inhoud

Nog steeds geen windows 10 update


mana_chico

Aanbevolen berichten

Zeer belangrijke opmerking:

 

Microsoft heeft op hun forum toegegeven dat er een melding kan staan in de geschiedenis van Windows Update dat Windows 10 niet uitgevoerd kan worden. De update staat echter wél klaar op je computer, én is NIET foutief gedownload.

 

Binnen enkele dagen/weken kan je een bericht krijgen dat de installatie begint en dan moet je gewoon op OK klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 10 is VANAF 29/07/2015 verkrijgbaar. Maar wanneer JIJ deze update zal kunnen downloaden is "koffiedik kijken"!!!

 

Ik verwachtte dat ik ook nog niet zou kunnen downloaden en installeren en... plots, deze morgen, was het icoontje van Windows 10 in de taakbalk verdwenen en zag ik dat in Windows update dat mijn laptop nu klaar was om deze download en installatie te laten gebeuren.

 

Vooraf heb ik eerst een image gemaakt op een externe harde schijf (voor alle zekerheid) en dan heb ik het "geriskeerd" om Windows 10 te installeren!

Dit is zeer goed meegevallen (vraagt wel een paar uur tijd).

 

Ik zou zeggen: wacht rustig af en JOUW beurt komt wel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen geduld (zoals ik :), dan kan je op de site die in het bericht van Patjera staat (bericht 7) zowel de iso binnenhalen (en eventueel op dvd branden) als een bootable usb klaarmaken.

Ik heb beide vandaag gedaan, maar installeren, daar wacht ik nog even mee.

 

ps: voor wie de iso downloadt: hou rekening met een paar uur eer je de 3 gig binnenhebt (er zijn blijkbaar veel gegadigden) en de eerste minuten blijft het percentage tamelijk lang op 0% staan (zodat ik me afvroeg of er iets fouts gaande was) - ook verderop in het proces kan de download lang op een bepaald % blijven stilstaan. Geduld hebben is dus de boodschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een iso op een usb te zetten, heb je een programma nodig waar je dit mee kunt doen (zoals poweriso.)  Je kan hiermee een iso naar een dvd of usb branden (dit is wel geen gratis programma)

 

Ik heb even gegoogled en je vindt wel free programs waarmee je dit kunt doen

 

http://www.isotousb.com/

http://download.cnet.com/Free-ISO-to-USB/3000-18511_4-75880271.html

 

Ik heb deze niet uitgeprobeert.  Dat ga je zelf moeten doen. Er zullen er nog wel te vinden zijn.

 

Je zal eerst de iso moeten downloaden via de tool van microsoft.  Dan open je het progamma dat je hebt geinstalleerd, importeer de iso in je programma en brand het.

 

Altijd goed om eerst een image te maken van je computer op een externe harde schijf voor je windows 10 installeert.  Dan kan je makkelijk terug naar wat je daarvoor had, zonder alles opnieuw te moeten installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.