Ga naar inhoud

externe harddisc werkt niet met windows 10


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Op jouw PC staat versie 1511 van Windows 10. Je hebt de Anniverary Update dus nog niet gekregen.

 

Ik zou kiezen voor de Seagate externe schijf, Samsung is hier in België niet zo courant te vinden, hoewel ze waarschijnlijk ongeveer gelijkwaardig zijn. (Ik vermoed eigenlijk dat enkel de behuizing verschilt)

 

Quote

Ik klik Fichiers en dan verschijnt SAUVEGARDE C VAN 22/8/2016 OM 14:45hr.

 

Door steeds verder dubbelklikken op SAUVEGARDE VAN C: zou je een map moeten tegenkomen met daarin de mappen Documents, Favoris (FAVORITES), Musiques (MUSIC), Téléchargements (DOWNLOADS),... ? Daartussen verwacht ik ook de map Images (PICTURES) - Ik vermoed dat de Engelse benamingen gebruikt worden.

 

Dus Sauvegarde van C: -> Users -> jg -> (en hier al die mappen).

 

Die mappen zou je zeker ergens moeten terugvinden, anders loopt er iets grondig mis met die back-up.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, JEANSPANJE zei:

als ik op PC klik en dan IMAGES krijg ik alle foto's te zien.

Als ik op ACER klik vind ik echter geen enkele foto terug terwijl dit toch mijn laptop is.

Hoe kan dit?

 

Doe eens even een test: klik in verkenner gewoon je 'Ce PC' open, ga dan rechts boven naar het zoekvak: een vakje met iets er in als  Chercher dans Ce PC - en met een loupje er bij.

Typ in dat vak dan eens de naam van een foto (vb DSC_0409.jpg) en de computer begint al dadelijk te zoeken.

Ofwel vindt hij de foto niet: vertel het dan

Ofwel krijg je een melding dat hij hem wel vindt - maak dan eens een screenshotje ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

eignaardig.  In sauvegarde C die op mijn externeschijf staat vind ik ook niet mijn documenten,favoris, musiques enz.....terug

 

Hierbij een shot van mijn opengeklapte saugarde C van 22/8/2016 en daarin staan er een heleboel dingen en ik heb de onderste in de shot geplaatst omdat ik niet alles kan shotten

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu in het vorige screenshot in de linkerkolom dubbelklikt op 'Sauvegarde de jg' wat zie je dan?

 

 

 

 

Nog even tussendoor een reactie op je vorige post:

Hier had ik overgelezen:

Quote

als ik op PC klik en dan IMAGES krijg ik alle foto's te zien.

Als ik op ACER klik vind ik echter geen enkele foto terug terwijl dit toch mijn laptop is.

Die map Images staat niet direct onder Acer (c:), je moet dieper in die schijf gaan zoeken.

 

Images openklikken1.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, twee reacties terzelfdertijd geplaatst :).

 

 

Quote

als ik bv foto DSC410 gevonden heb en erop klik kan ik die foto hier niet zien.  Is dit normaal?

In de mappen van die Sauvegarde kan je je foto's niet bekijken, dat is normaal.

 

Je moet ze terugzetten :

 

Quote

als ik echterin SAUVEGARD C de 4 mogelijkheden bekijk, vind ik wel alle documenten, foto's misuc enz...maar onder de titel  sauvegarde de jg

 

En in die map zitten je foto's.

 

Zet je foto's als volgt terug:

 

Dubbelklik op die map foto's  (in sauvegarde de jg), selecteer ze allemaal door de toetsen Ctrl  en A terzelfdertijd in te drukken. Klik dan op 'Ajouter des fichiers' en zet dan alles terug zoals ik gisteren voorgesteld heb. (Dus naar een nieuwe map 'Herstelde foto's')

 

Ga dan in verkenner naar de map 'Herstelde foto's'. Als je ze daar allemaal ziet staan, zijn ze dus ook opgenomen in de back-up.

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

hetzelfde met DOCUMENTEN - IK VIND DIE ALLEMAAL HIER TERUG IN SAUVEGARD jg MAAR ALS IK EROP KLIK KRIJG IK ALLEEN DE TITEL EN NIET HET VOLLEDIGE DOCUMENT TE ZIEN.

OM OP DIE FOTO DSC410 TERUG TE KOMEN, ik heb het volgende gedaan:

 

1. klik op foto DSC410

2. Op volgend beel in de grote rechthoek verschijnt nu volgende tekst FOTO DSC410

3.  klik suivant

4.  De foto opslaan naar een plaats van eigen keuze : parcourir

5. Opgeslagen plaats: C:/ Users/jg/Desktop

6.  nu "RESTAURER" KLIKKEN en de foto is verplaatst naar mijn desktop waar ik hem kan openen.

 

De volledige procedure is dus rond denk ik allen moet ik steeds die fameuze map "jg" gebruiken.

 

Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.